Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik schrijf dit bericht trouwens van uit guantanamo bay, ik heb een bewaker mijn mp3 speler gegeven met kutnummers erop in ruil voor 10 minuten internet per dag..![]()
Don't worry, je sp3-avatar maakt veel goed< geen zin om een plaatje van een ei te zoeken>

gewoon de meest bruljankte bij elkaar sprokkelen (lees: die ook echt kut zijn op meerdere fronten)ik ben er nog niet uit hoe ik de punten moet gaan verdelen

tot/met 61 october nateluurlijkik ben er nog niet uit hoe ik de punten moet gaan verdelen, dus vandaar de vraag: tot hoe lang heb ik?

helaasch... username missingVote Zoidy!
![]()

Dadelijk weer ergens gas explosie ofzo.
En voor de rest is het weer een eindeloze herrie.nateluurlijk zou je de volgende fistregels kunnen usen om je keuze te un-be-moeilijken:
- is het arrangement kut?
- slaat het onderwerp walletjes nog kantklosjes?
- is de mix baggeerlijk genoeg?
- is de originaliteit van het 'nummer' kut genoeg?
- is het hoorbaar dat de cumposer zijn/haar best (niet) heeft gedaan?
Eigenlijk inderdaad wel, of wellicht #5 tot winnaar makenIn feite zou je straks de lijst volledig moeten omkeren.
Antwoord staat boven:btw hoe lang blijven de stembureaus nog open? moet nog een luistersessie inplannen...
tot/met 61 october nateluurlijk

Momenteelbal sta ik op #1... maar ik nam #5, omdat bij de meeste wedstrijden nummers 1, 2 en 3 überhaupt een prijs krijgen, de aller- laatst/slechtste krijgt vaak een poedel mee naar huis, dus dan ben je eigenlijk de grootste loser als je op #4 staat, maar omdat in de cuntest alles anders is, nam ik #5. Bij nader inziens is #29 dan toch eigenlijk wel een nog betere optie. Voor een ieder die nog moet gaan stemmen:Laat me raden jij staat op #5?
augustus 2008PS: wow, kutmiks 6 ! hoe lang is die er eigenlijk al ?

Ik moet natuurlijk wel even stemmen. Maar ja, moet je op nummer vijf degene zetten die je het kutst vind of op nummer 1.... Want nummer 1 is toch het beste kutnummer of is dat dan het kutste kutnummer, of is nummer 5 dan eigenlijk toch nog weer kutter... hmmmVreemd, Qua downloads heeft el l3ndeling met een grote voorsprong gewonnen (104x), maar staat momenteel op numero 5, terwijl Reiner met zijn schamele 14 hits dan wel weer in de score op #1 staat??