* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
Ik schrijf dit bericht trouwens van uit guantanamo bay, ik heb een bewaker mijn mp3 speler gegeven met kutnummers erop in ruil voor 10 minuten internet per dag..:bekdicht:

Breng ze nu niet op ideeën; in de US military's torture top 10 staan namelijk nog geen kutnummers...

Ik persoonlijk zou denk ik eerder de geheime schuilplaats van bin prijsgeven na het aan moeten horen van een of twee kut#volumes dan door een van de onderstaande nummers

1. Fuck Your God - Deicide
2. Die MF Die - Dope
3. Take Your Best Shot - Dope
4. White America - Eminem
5. Kim - Eminem
6. Barney Theme Song - Barney the Dinosaur
7. Bodies - Drowning Pool
8. Enter Sandman - Metallica
9. Meow Mix TV Commercial - Meow Meow Meow
10. Sesame Street TV Theme

HELP SMACK DE WINTER DOOR !!

attachment.php

Vote Zoidy! :dubbel:

attachment.php

Attachments

• VOTE.JPG
    VOTE.JPG
    58,8 KB · Bekeken: 87
  • SMACK.JPG
    SMACK.JPG
    26,6 KB · Bekeken: 84
Ik heb gevoteerd!
Dat betekende dat Hard to the kut stress9 plons and some kijntof & meerdere geweldig genoten mensen.

En denk eraan!

< geen zin om een plaatje van een ei te zoeken>

:kont:

Eindelijk tijd gevonden om alle tracks te luisteren en het valt me op hoe hoog (laag dus eigenlijk) de kwaliteit is, dus ik ben er nog niet uit hoe ik de punten moet gaan verdelen, dus vandaar de vraag: tot hoe lang heb ik?

< geen zin om een plaatje van een ei te zoeken>
Don't worry, je sp3-avatar maakt veel goed:dj:

ik ben er nog niet uit hoe ik de punten moet gaan verdelen
gewoon de meest bruljankte bij elkaar sprokkelen (lees: die ook echt kut zijn op meerdere fronten)
en dan de beste slechtste 5 er uit uitsodekukelplukken :mexico:

nateluurlijk zou je de volgende fistregels kunnen usen om je keuze te un-be-moeilijken:

- is het arrangement kut?
- slaat het onderwerp walletjes nog kantklosjes?
- is de mix baggeerlijk genoeg?
- is de originaliteit van het 'nummer' kut genoeg?
- is het hoorbaar dat de cumposer zijn/haar best (niet) heeft gedaan?

etc... :geslaagd:

ik ben er nog niet uit hoe ik de punten moet gaan verdelen, dus vandaar de vraag: tot hoe lang heb ik?
tot/met 61 october nateluurlijk :L

mijn aardgas ligt hopeloos onderaan te stinken :( :P Dadelijk weer ergens gas explosie ofzo.

PS: wow, kutmiks 6 ! hoe lang is die er eigenlijk al ? ik had het nog niet eerder opgemerkt.

Ik vind het leuk hoe 'zoals het in een echte hitmix betaamd' de overheersende trends van dat moment erin verweven zitten :) En voor de rest is het weer een eindeloze herrie.

Laatst gewijzigd:
nateluurlijk zou je de volgende fistregels kunnen usen om je keuze te un-be-moeilijken:
- is het arrangement kut?
- slaat het onderwerp walletjes nog kantklosjes?
- is de mix baggeerlijk genoeg?
- is de originaliteit van het 'nummer' kut genoeg?
- is het hoorbaar dat de cumposer zijn/haar best (niet) heeft gedaan?

:okdan:, daarmee kom ik er wel.

Ik denk trouwens dat met deze vuistrules ook de basis is gelegd voor het nog te verschijnen:
attachment.php

​

Attachments

• dummies-book.jpg
    dummies-book.jpg
    39,2 KB · Bekeken: 85
Het kutste kutnummer is iets anders als het beste kutnummer, en interpreteer je het kutnummer met de meeste stemmen dan als kwalitatief hoogstaand kutnummer of als kutnummer als zodanig. Hoe kan een winnend kutnummer in een kutnummercontest nu kutter zijn dan het kutste kutnummer met de minste stemmen... In feite zou je straks de lijst volledig moeten omkeren. Met andere woorden, :confused:

btw hoe lang blijven de stembureaus nog open? moet nog een luistersessie inplannen...

In feite zou je straks de lijst volledig moeten omkeren.
Eigenlijk inderdaad wel, of wellicht #5 tot winnaar maken

btw hoe lang blijven de stembureaus nog open? moet nog een luistersessie inplannen...
Antwoord staat boven:
tot/met 61 october nateluurlijk

Stem op Jee en em!

Help deze arme levenloze 16jarige knul nog wat zin te vinden in zijn bestaan!

Jan jan jan jan jan!

Laat me raden jij staat op #5?
Momenteelbal sta ik op #1... maar ik nam #5, omdat bij de meeste wedstrijden nummers 1, 2 en 3 überhaupt een prijs krijgen, de aller- laatst/slechtste krijgt vaak een poedel mee naar huis, dus dan ben je eigenlijk de grootste loser als je op #4 staat, maar omdat in de cuntest alles anders is, nam ik #5. Bij nader inziens is #29 dan toch eigenlijk wel een nog betere optie. Voor een ieder die nog moet gaan stemmen:

VOTE REINER

Cunt We Can Believe in!
​

maai, . en of ik blijkbaar wat gemist heb, ik was toen in mijn hoedanigheid van producer :P

pfff, ik moet bijna een dag vrij nemen om ze allemaal te luisteren.... Gaat goed komen :D Ik moet natuurlijk wel even stemmen. Maar ja, moet je op nummer vijf degene zetten die je het kutst vind of op nummer 1.... Want nummer 1 is toch het beste kutnummer of is dat dan het kutste kutnummer, of is nummer 5 dan eigenlijk toch nog weer kutter... hmmm

Vreemd, Qua downloads heeft el l3ndeling met een grote voorsprong gewonnen (104x), maar staat momenteel op numero 5, terwijl Reiner met zijn schamele 14 hits dan wel weer in de score op #1 staat??

Vreemd, Qua downloads heeft el l3ndeling met een grote voorsprong gewonnen (104x), maar staat momenteel op numero 5, terwijl Reiner met zijn schamele 14 hits dan wel weer in de score op #1 staat??

Nouhouw --> dan waren de meeste "hits" dus wel "raak"!

Back