• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DDX3216 + 2 x ADT1616

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthnl

Synthesizer Deuntjesmaker
Ik biedt te koop aan een Behringer digitale mixer met 2 extra ADAT interfaces. Beide interfaces hebben 2 x ADAT in en uit. In totaal heb je dus 32 digitale kanalen tot je beschikking en uiteraard nog 16 analoge kanalen. Het is een compacte tafel met veel routing mogelijkheden. Per kanaal heb je ook nog effecten. Hier kan je een review lezen:

http://www.soundonsound.com/sos/Apr02/articles/behringerddx3216.asp

Ik vraag er 750 euro voor. En dat is een mooie prijs denk ik inclusief de twee ADT1616's. Werkend te bekijken in mijn studio en alleen af te halen. Opsturen is geen optie.

OK laatste poging anders ruil ik hem in binenkort.

600 euro, maar dan wel snel reageren.

Volgens mij gaan alleen de ADAT kaarten op E-bay al voor 300 euro per stuk weg. Dus take it or leave it.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back