Roland M-vs1 synth module

Status
Please reply by conversation.

robin.

Nieuwkomer
Beste allemaal,

Ik ben hopeloos op zoek naar een Roland M-vs1 Synthesysher module, is er iemand die deze misschien nog over heeft, te koop heeft of iets dergelijke?, Hij is erg moeilijk te vinden via google omdat ie al wat ouder is.

Ik ben niet zo erg bekend op deze website, dus misschien zouden jullie of in dit topic kunnen reageren of me mailen op aquard@gmail.com

Alvast heel erg bedankt!

Robin

....
Ik ben hopeloos op zoek naar een Roland M-vs1 Synthesysher module
...
Hij is erg moeilijk te vinden via google omdat ie al wat ouder is.

Ik zou eens op ebay.de of mp kijken ipv op google :eureka:.
Komen er zat voorbij.
Niet te veel betalen ! 80 -150 E afhankelijk v/d staat.

Geen verkeerde module maar de Akai sg01v of emu vintage modules zijn ook de moeite waard.

via google kom je natuurlijk ook op e-bay.. en ik wil het graag niet uit het buiteland halen want ik wil het ophalen zodat ik het ook even kan bekijken.., Ik kan helaas niks vinden op ebay.. en marktplaats.., misschien weet jij iets?

Koop een roland jv-1010/880/1080 + vintage expansion board
Ben je er ook.

Helaas rijkt mn budget niet zover.. maar er is dus blijkbaar niks te vinden

Zet een 'gezocht' advertentie op Marktplaats.nl en Speurders.nl. Ze komen daar nog wel eens langs. Mensen van het forum weten dat het de vintage card in een 19 inch uitvoering is (met nog wat toevoegingen). Mooie serie was dat hoor. Ik heb de strings (se) versie gehad, best goed.

Er staat een op Marktplaats. Advertentienummer 199506387 150 euro, beetje prijzig 80-100 euro is volgens mij gangbaar.

Status
Please reply by conversation.
Back