(Hardcore) Cave_ilm - A new reality

lekker lekker

wie deze afkraakt verdient een kick tss z'n benen :D

hoe krijg je je synth zo duister?¿?

--edit--
laat maar 't is die guitar rig... man bij deze hartelijk dank :halleluja
--edit--

vet man

respect :okdan:

Laatst gewijzigd:
Op voor nummer 3...

Lekker duister begin. Kick is lekkah, misschien nog iets meer sub, maar voor de rest lekker ragge. Krijg meteen weer zin om zelf hardcore te maken.
Bij 2.30 had een kleine break wel lekker geweest, even een paar keer zonder kick of dat hij in een HPF weggedraaid word. Die paar kick`s klinken oke (net voor dat ie los gaat) maar zou mooier zijn als er een leuk truukie bij zat. Geluid van melo, die van na de break, mag misschien een klein beetje harder en iets meer mee gebeuren.

Bedankt, was wel weer even lekker wat hardcore.

kijk gaat de goede kant op :okdan:

wel grappig dat 2 van je 3 comments dingen zijn die ik ook wil gaan doen. De kleine break komt er zeker in. De melodie wordt denk ik in cool edit onder handen genomen. Als t goed is kan ik maandag een update plaatsen hier.

En dan de sub, op wat voor systeem heb je m geluisterd? Bij mij klinkt hij op verschillende systemen zwaar genoeg ik heb m eigenlijk alleen niet over een subwoofer en PA systeem gehoord (aangezien ik die niet tot mijn beschikking heb).

Iig bedankt voor de goede opbouwende kritiek :mega:

PS wat maak je tegenwoordig? Volgens mij kan ik me herinneren dat ik ooit wat industrieele hardcore maakte?? (waar zit verdomme me dubbele punt op de vaio)

kick vind ik erg tof, de snares zijn ook goed al vind ik die soms te druk, misschien iets meer de kick laten volgen. Leads & Fx zijn ook tof, arrangement kan beter, maar zeker niet slecht!

Ride eruit!! die is echt irritant, zowel op de 824's, als op m'n ipod als op m'n logitech setje. Die ride moet veel strakker.

Vind de track wel een beetje DNA achtig eigenlijk :okdan:

Tssss zeikerd :stupid }:|

@ Batteraaf
Bedankt voor t compliment ook de rides gaan we mee spelen

Dit moet ik vaker doen. Ik in mn omgeveing maar zoeken naar goede opbouwende kritiek: "Ja klinkt leuk,misschien moet die ene kick ietsjes anders"
Synthforum staat voortaan bovenaan de favorieten

Dit moet ik vaker doen. Ik in mn omgeveing maar zoeken naar goede opbouwende kritiek: "Ja klinkt leuk,misschien moet die ene kick ietsjes anders"
Synthforum staat voortaan bovenaan de favorieten

Zitten hier genoeg hardcore liefhebbers dus dat scheelt. Vind de track best aardig maar na een minuut of 3 vond ik het een tikkie saai worden en ben verder gaan skippen in je track. Iets meer variatie zou fijn zijn.

Daarnaast ben ik het met Batteraaf eens dat die ride niet echt mooi is. Vooral in het stuk waarin eigenlijk alleen de ride doorloopt vind ik hem erg irritant.
Het nummer heeft zeker potentieel en je bent al goed op weg maar het kan allemaal net ff wat beter :)

Back