[Track] Equinoxe 7 China 1981 version - replica cover

Equinoxe 7

Equinoxe 7

Echt onwijs goed gedaan hoor.
Heb echt met mijn mond open doorgeluisterd, kwa sfeer en zo.

Knap werk

Hoe krijg je die typische pitch variaties in de bas?

zou het niet iets met een pitch EG zijn?

Hats off to a very good cover! :maffia:

Awesome work, Radek!
Small comment: maybe the bass is slightly too loud on the higher notes, esp. later on in the track?

Laatst gewijzigd:
Dat glide effect kun je krijgen je wanneer je 2 noten overlappend speelt op een monofone synth, als glide tot de mogelijkheden hoort natuurlijk.

Gaat niet zozeer over de glide, gaat over de subtiele soort-van-vibrato op de basnoten.
Heb daar ook wel eens eerder m'n tanden op gebroken... 8D

Wow well done!
As said, the bass is real good, but also real loud. In the end, I miss the timpanny like percussion sound which I think adds character.

It's also strange to hear this song whitout the too early started sequenced tone ladder ;)
Really enjoyed it!

very nicely done!

het glide effect is best makkelijjk te maken als je een keyboard met aftertouch hebt. aftertouch toewijzen aan een lfo die pitch snel moduleert. dan even iets harder doorduwen op die noten waar je het wilt en voila, kun je gewoon twee handen aan de toetsen houden !

Nou, zo ken ik Jarre helemaal niet.
Die is in staat om alles later te verklaren als een geniaal plan, door hem zelf bedacht.
Zag ik hem laatst niet ergens vertellen over de (Geiss) Matrisequencer als dé sequencer die hij zelf had uitgevonden? :P

Back