• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

circuit bent Casio MT640 (vintage midi-bak stevig in de war)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

edhal

Ouwe rot
Vintage Casio Keyboard (met oa dynamic bass-system, drumpads en midi) stevig gebend - 70 euro

De 21 bend-punten bevinden zich op een patch-panel, te verbinden met het bijbehorende kabeltje met kroko-klemmetjes. De verbindmogelijkheden zijn dus enorm (21 in het kwadraat). Door meerdere kabeltjes te gebruiken worden de mogelijkheden nog veel uitgebreider.

Zonder al te veel moeite kun je dit ding stevig in de war brengen :okdan: :okdan: :okdan:

Verder is ie dus midi-aanstuurbaar waarbij de bends uiteraard gewoon functioneel blijven. Kom je ook niet zo vaak tegen een gebende Casio met midi, toch... :confused:

Ik heb er een kort clipje van gemaakt (toont slechts een klein deel van de mogelijkheden), kijk maar op:

http://www.youtube.com/watch?v=Ecv6zPGCHcI

Ohja, ik heb er ook nog de originele doos van de MT640 bij (uit 1917, geloof ik :D)

schoperderschop

prijs = nu 60 e of een acceptabel bod !!!

hij staat hier in de weg,

via youtube krijg ik enthousiaste rejaxies

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back