VERMONA DRM1 mkIII

Status
Please reply by conversation.

francisf

Ingeburgerd
niemand wil een vermona drm1 mkIII kwijt ?

liefst met chrome knobs en CV triggers ... maar dat hoeft niet.

tegen een ok overeen te komen prijs rond de +-475€ of ruilen voor m'n perfecte jomox xbase09 met laatste OS (325€) en bijbetaling van m'n kant ???

hupla - pb me maar ...

Jan

(gent - be)

de perfourmer bevalt me super scarum ...

my kind of animal. heb hem opengevezen ; prachtig handwerk. pots een beurt gegeven en bam - sindsdien staat ie niet meer uit. mono en poly en unison a gogo. dik ok en nog es bedankt ! :mega:

alright Ro9 - zeer leuke setup. biedt je veel mogelijkheden. inderdaad die ringmodulator moet fun zijn. vermona heeft er ook een. iemand ervaring mee?die cp-251 moet ook wel wat extra mogelijkheden geven.

ben benieuwd naar de kicks.

:maffia:

the belly of the beast

the belly of the beast

...

Attachments

• _MG_6647.jpg
    _MG_6647.jpg
    644,8 KB · Bekeken: 107
zowel in unison met de vier synths as one powerfull oberheim-like screamer, of in duo, of poly of gewoon als vier synths : super. zeer muzikaal, bijna vocale geluiden evenals fat of the land sound bereikbaar. voelt ook lekker aan. geen presetes etc, maar persoonlijk maakt dat niet uit voor me.

zo tevreden dat ik dadelijk ook achter de drm1 aan wil ...

ik gebruik hem zowel als synth zo en als filterbank voor de drumtraks en xbase. beiden komen via m'n monomachine binnen en worden door diezelfde mm gesequenced. via midirouting stuur ik die sequencing ook naar de perfourmer z'n 1ste (xbase) en tweede (drumtraks) synth / filterkanaal. kanaal drie en vier van de perfourmer hebben ook een dedicated track van de mm en worden als synth gebruikt. track 5 op de mm dient om de virus indigo aan te sturen. track 6 voor de interne mm synth.
de virus gaat zowel door de t-resonator als door de perfourmer zijn main inputs.
going nuts.
alles komt binnen via de motu ultralite. die mk3 staat op het verlanglijstje ... en dan naar logic 8. naast de mm / logic 8combi, dient vooral max/msp als sequencer / generator om alles te triggeren én op te nemen. soms komt de polySix er dan nog bij of wat max/msp soft-synths. de padKontrol dient om zowel beats te slaan als om tracks te starten / stoppen. via max/msp gebruik ik dan ook alle zes synthkanalen van de mm. effects via max/msp en audio-units.

that is : als alles goed draait.

:koffie:

niemand wil een Vermano DRIm1 mark 3 kwijt ? chrome knobs }:|

ruilen tegen een xbase09 of een SCi drumtraks is mogelijk. dan betaal ik nog wat bij.

love,
Jan

Status
Please reply by conversation.
Back