AKG K 271

AKG K 271

• Totaal aantal stemmers
    9
Status
Please reply by conversation.

Technoliq

Ingeburgerd
Te Koop Gevraagd:
AKG K 271 Closed studio headphones...

Ook interessant: Beyer DT 770 Pro

Laat me weten wat je hebt liggen.
Liefst omg. A'dam zodat ik 'm kan testen bij afhalen.

Ik ben zelf over op de K271 en heb zowel de DT-770 (goed) als 880 (te 'boomy') en 990 (erg goed) gehad. Ik heb nu geen 770 meer dus kan niet vergelijken, maar in mijn herinnering is de 271 iets gedetaileerder en opener van geluid dan de 770. Als je de koptelefoon echter heel lang achter elkaar gaat dragen zou ik toch kiezen voor de DT-770, simpelweg omdat hij echt veel comfortabeler zit.

Ah oke, ja dit hoorde ik al van menigeen idd.

Sjah... Het beste zou in dit geval zijn; beiden! weahaha...

Ik denk dat ik comfort toch in ga leveren op geluidskwaliteit, ik wil gewoon echt een goeie referentie.

's Nachts ben ik uiteindelijk toch het creatiefst (volgens neurologie iedereen btw) en als ik dan de volgende dag terug luister wat ik heb gebrouwen, zou ik toch wel het zelfde idee mee willen krijgen uit m'n tunes, als dat ik de nacht ervoor bedoelde. Des te meer geldt natuurlijk ook voor het later (af)spelen op (een hopelijk goede soundsystem op) locatie, op de radio ;) of in de auto. Whatever.... REFERENTIE iig.

Thanks voor je support zover...

:okdan:

heb voor de dt990pro gekozen, had ervoor een k500. ik hou van fijne hoge geluiden en een iets genuanceerder lage range. daarom en omdat ie lekkerder zat.

cheers

Status
Please reply by conversation.
Back