[Darkcore] The Darkforce - Alien Invasion

The Darkforce

There'll be no order
Na aanleiding van de goede en bruikbare kritieken bij mn vorige track nu een track die af is. Deze track is gemaakt met een verhaaltje in het achterhoofd, zoals de titel al doet vermoeden gaat t over een alien invasion.

Eerste deel (de intro) worden er plannen gemaakt om de wereld over te nemen en komen de aliens aan land. Vanaf de break breaken de gevechten uit. Het laatste gedeelte wordt de aanval afgeslagen, waarna in de outro de rookwolken optreken en het slagveld zichtbaar wordt.
Er komen nog wel een aantal teksten bij die ik nog moet samplen (iemand goede ideeën??). Vandaar ook zo'n lange track met een lange intro en outro.

Gearlist is het zelfde.

http://www.speedyshare.com/694337769.html

Enjoy :biertje:

Productioneel gezien heb ik als belangrijkste opmerking dat je synth uti fase is, dus als ik hem op mono zet valt dat helemaal weg.
Je snaredrum zit ook een beetje moeilijk in de mix, net als de reverb ervan. De bas heeft weinig sublaag maar dat is de mastering nog wel omhoog te trekken zo te zien. Je mix is verder wel goed :)

DE track zelf is een beethje vreemd qua arrangement, er zit niet echt een volgbare lijn in. Wel lekker vaag en onvoorspelbaar, als dat de bedoeling is geweest.
Track duurt mij iets te lang, met teveel hetzelfde, ik zou hem wat korter maken met wat krachtigere stukken erin.

Back