Robin S: Show me love 2008

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik hoorde deze track gisteren voor het eerst op Radio538 :dubbel:
Ik denk dat het dieptepunt in dance bereikt is.
Men neme Robin S en draai al het laag eruit tot zo'n 300hz
Zet er een loopje onder van alleen een clap en kick (op iedere maat, dus "jumpstyle/hardcore" en neem geeneens de moeite om te pichshiften zodat dit loopje aan het eind van iedere maat er grandioos naast loopt.

Welke idioot heeft dit uitgebracht? dit is TE erg......

http://nl.youtube.com/watch?v=JHjok-GHSyM

ja en als 538 die plaat nog elke 5 minuten draait komt ie ook nog op 1....

Wie dat bedacht heb, kan zo voor een bank gaan werken denk ik.

Mja echt eeuwig zonde inderdaad. Het origineel had wel zoooon ongelooflijk lekkere basslijn/drumtrack...

Deze versie is volgens mij geinspireerd op de Be / Show me love remix van Laidback Luke & Steve Angello (http://nl.youtube.com/watch?v=XFwhVjaL5kI)
Ik moet zeggen dat ik het origineel veel lekkerder vind klinken. Effe voor de volledigheid linkje naar de track uit de jaren negentig: http://nl.youtube.com/watch?v=tcAXJkKYBtA

Die "Be" track is weer een remix van de Coconut EP (Limelife) van de heer Todd Terry begin jaren negentig. En daar zit weer een remix in van een nog veel oudere plaat van Rowetta .. "Reach Out".. vette plaat trouwens.. en die limelife EP is ook super

Meer info op Laidback luke zijn eigen forum http://www.laidbackluke.com/forum/viewtopic.php?p=95300&sid=8990b1b0ca88af5f7ed440347f5e727e

:-)

Infinity 2008 vond ik best aardig geslaagd. Daar hebben ze een aardig "modern" sausje overheen gegooid en hij klinkt best lekker. Had een dikke remix al jaren eerder verwacht eigenlijk. Maar het is op zich een logische zet. Remix de track die de huidige "dertigers" in hun jeugd geweldig vonden en omzet is gegarandeerd. Zo gaat het al jaren. Deze robin s remix is alleen ronduit ruk.

Is altijd al een kutnummer geweest.
Vreselijk jankwijf.

mee eens raphie,
waardeloze remix van die show me love die zonder gevoel even in elkaar geplakt is.

infinity 2008 vind ik juist wel erg goed. Compleet ander arrangement, goeie vocals en uitstekende productie.

nja idd crap,die gypsy woman remix vind ik wel goed,infinity vind ik toch minder..

Het origineel was al niks dus ik kan hier niet echt van wakker liggen. Ik heb Radio 538 niet eens voorgeprogrammeerd in de auto.

Het origineel was al niks dus ik kan hier niet echt van wakker liggen. Ik heb Radio 538 niet eens voorgeprogrammeerd in de auto.

Same here..alleen geen auto..

Heb laatst ook zo'n soort versie van Cranberries' Zombi gehoord.. dat was toch ook wel een dieptepunt =(

Goh mja, ze verneuken zowat elk liedje tegenwoordig.
Mensen hebben geen inspiratie meer en daarom gaan ze de leuke liedjes van vroeger bewerken en kunnen ze er hun eigen naam op plakken.

Onlangs nog Chime van orbital gehoord door iemand anders...
Gewoon een ander, zwaarder beatje op gezet en klaar...:stupid

Ik vind het gewoon verschrikkelijk jammer dat zoiets nog succes heeft ook!! Dat mensen ZONDER talent bekend raken, door een melodietje van een ander te stelen.

Zonde...

ow, dit heeft niks te maken dat mensen geen talent hebben of geen originele ideeën meer hebben maar met GELD...

met zo'n dom nummer kan je eenvoudig weg veel meer geld verdienen.
Dat komt omdat de meeste mensen toch gewoon dom zijn en dit dus kopen.

ow, dit heeft niks te maken dat mensen geen talent hebben of geen originele ideeën meer hebben maar met GELD...

met zo'n dom nummer kan je eenvoudig weg veel meer geld verdienen.
Dat komt omdat de meeste mensen toch gewoon dom zijn en dit dus kopen.

Dat het om geld gaat is een feit. Maar moesten ze een béétje talent hebben en wat creatief zijn, zouden ze zoiets niet doen... (denk ik)

Tsja, als ik hier centjes mee zou kunnen verdienen zou ik het ook gewoon doen. En met het geld allemaal dure vintage shit kopen en hier gaan lopen patsen. :D

er zijn mensen die willen geld, maakt net uit hoe.
dus dan stelen ze. of dat nu spullen,ideeën,downloads,belastingen zijn maakt niet uit.

En er zijn mensen die willen iets persoonlijks,iets unieks maken....
en dan nog alle gradatie's er tussen.

kennelijk kom je er goed mee weg, dit soort remixen....

Ondanks dat ik het ergens wel support als een houseproduktie de commerciele regionen bereikt (een muzikant wil ook graag een beetje eten), bemerk ik dat vooral spinnin er een handje van heeft de dingen wat 'simpeltjes' af te handelen. De welbekende Bodyrox - D.Ramirez, met vocaal, is ook zo'n verhaal. Het origineel is een lekkere plaat, maar totaal verpest met de vocale versie.

Deze Robin S versie kan ook gewoon echt niet. Gewoon zonde!

Dat is i.d.d. ook hetgene wat mij stoort, de afwerking is ERG laag bijna SKIhut achtig....

Back