twee weken terug stond hij nog in Berlijn
in 2006 ben ik naar Arpanet in Parijs geweest, toen in La Geode.. wat een geniale locatie was voor zijn optrede. Hij stond aangekondigt als Arpanet en speelde toen alleen maar nieuwe dingen wat nu voornamelijk is uitgebracht op het Dopplereffekt album.
De dag erna was er een Kommando 6 Label Nacht, dus het was een goed weekend om in Parijs te zijn.
In berlijn scheen hij voornamelijk nieuwe dingen 'gespeeld' te hebben.
in 2006 ben ik naar Arpanet in Parijs geweest, toen in La Geode.. wat een geniale locatie was voor zijn optrede. Hij stond aangekondigt als Arpanet en speelde toen alleen maar nieuwe dingen wat nu voornamelijk is uitgebracht op het Dopplereffekt album.
De dag erna was er een Kommando 6 Label Nacht, dus het was een goed weekend om in Parijs te zijn.
In berlijn scheen hij voornamelijk nieuwe dingen 'gespeeld' te hebben.
Dat was echt een gaaf optreden, maar in m'n herinnering waren er ook niet veel meer mensen dan wat vrienden uit Den Haag en wat knakkers van de lowlands mailinglijst, de rest zat ook weer snel in 't cafe...
Hoe dan ook, toen speelde hij (samen met Kim Karli overigens, in Arpanet set-up: burostoelen etc) veel Arpanet-achtige tracks, maar ook wat meer tracks in de oude stijl. De moeite waard, me dunkt. Batofar is ook wel een geschikte plek.