Logic studio 8

sadistian

Ingeburgerd
Hallo Allemaal,

Ik sta op het punt om logic studio 8 te kopen.

Mijn vraag is,

Zit hier een nederlandse handleiding bij of is deze ergens te koop / downloaden. Niet dat mijn engels zo slecht is maar ik vind het fijner met alle technische termen.

Groet,

alvast bedankt voor jullie reactie!

biggrin.gif

bij mij zit er geen nederlandse handleiding bij maar misschien is dat alleen omdat ik mijn systeem in het engels draai.
wel een franse en duitse overigens.

het nadeel van nederlandse terminologie aanleren is dat je vrij weinig hebt aan internet. Als je je probleem in het engels invoert in google krijg je meestal toch een factor miljoen keer meer antwoorden dan in het nederlands.

Als je koopt zoek dan vooral ook even rond op ebay. Je kunt namelijk met gemak een euro of 200 in je zak houden t.o.v. de 485 oid die Apple ervoor vraagt als je goed oplet.

software kopen via ebay vind ik wat angstaanjagend.

hoe zeker ben je dan van je licentie?
iedereen kan logic kopen, kopieren en installeren, en dan terug doorverkopen..
je hebt dan misschien wel je originele doos en dvd, maar als apple het doorheeft wordt je serialnumber lekker geschrapt bij de volgende update.

aangezien je de software in handen hebt kan je misschien wel een nieuwe serial verkrijgen via apple met een beetje geluk, maar kzou het er toch niet op wagen...

als iemand dat wil waarom zou ie dan de moeite doen om het te gaan kopen als je het overal kan downloaden...

Apple gaat trouwens echt niet checken of je serie nummer klopt of niet, ze hebben 't veel te druk met ipods verkopen. Zelfs OSX lijdt daar onder.

Ik zou als je software koopt via eBay of marktplaats, er voor zorgen dat de registratie over gezet wordt door de verkoper.
In geval van gezeur staat alles op jouw naam en zal apple aan jouw kant staan. 't I trouwens niet echt makkelijk om dat over te zetten is mijn ervaring.

ik heb de tip van acidfever een tijdje geleden gekregen, en had via deze verkoper een prima deal ! gewoon legaal, compleet, sealed. werkt prima hier.

als iemand dat wil waarom zou ie dan de moeite doen om het te gaan kopen als je het overal kan downloaden...

er bestaan veel domme mensen in de wereld.

jan met de pet heeft geen kaas gegeten van nieuwsgroepen, torrents en ander soort gedoe. die hebben al problemen om gewoon de software te installeren.

Tja als je een netjes gesealde doos krijgt met daarin alle pakketjes netjes in krimp folie dan zal dat allemaal wel meevallen.

Niet elke internet verkoop is frauduleus hoor. Maar goed, doe ermee wat je wilt, 200 euro meer betalen voor hetzelfde pakket kan ook gewoon natuurlijk.

er bestaan veel domme mensen in de wereld.

jan met de pet heeft geen kaas gegeten van nieuwsgroepen, torrents en ander soort gedoe. die hebben al problemen om gewoon de software te installeren.

sja da's vergeet ik wel 's af en toe...
;)

Tja als je een netjes gesealde doos krijgt met daarin alle pakketjes netjes in krimp folie dan zal dat allemaal wel meevallen.

Niet elke internet verkoop is frauduleus hoor. Maar goed, doe ermee wat je wilt, 200 euro meer betalen voor hetzelfde pakket kan ook gewoon natuurlijk.

't is toch niet frauduleus als iemand z;n software koopt en registreerd?. 't is alleen wel een probleem als iemand die software verkooopt. dan moet de registratie omgezet worden.

Back