Waar kwaliteits tafelpoten voor weinig geld te krijgen?

Djones

Stamgast
Ik twijfel toch nog een beetje of ik niet zelf een bureau in elkaar zal knutselen.
Feitelijk is het enige wat ik nodig heb, een mooie op maat gezaagde plank en 4 tafelpoten.

Tafelpoten zouden niet zo duur moeten zijn, dacht ik.
Blijkt toch dat je al snel minimaal 50 Euro kwijt bent, voor een in hoogte verstelbare tafelpoot.
200 Euro of meer uitgeven voor een stel poten, vind ik veel teveel van het goede.

Vandaar mijn vraag, weet iemand waar tafel/bureau poten te vinden zijn, voor weinig geld?

dat zeg ik,de Gamma...of de Praxis..

ik heb mijn tafelpoten (incl. frame) van Ikea.
Check dan eerst ff de koopjeshoek, daar staan wel eens tafels waar het frame al onder zit wat je kan gebruiken voor veel minder geld als een nieuwe, en ook nog een gratis tafelblad erbij :mega:
Die verstelbare poten zijn het beste voor de zekerheid zelf te borgen met een extra schroef (dus gaatjes boren). Daarna kan je er iig op staan zonder bang te zijn dat er iets losgaat.

Wat voor maat heb je nodig? We hebben hier nog krasvaste professioneel kantoortafelbladen staan (80x180) met bijbehorende verstelbare poten. Mag weg voor laag prijsje.
Ik gebruik ze niet meer omdat ze niet passen in m'n nieuwe studio.

De meeste doe het zelf zaken hebben prima metalen in hoogte verstelbare poten hoor. Ik was geloof ik inclusief de voetjes 45 euro kwijt voor 4 stuks.

En anders een kringloop-achtige zaak: koop voor een paar euro een tafel..

Back