Mijn buurvrouw..
Mijn buurvrouw..
Even wat duidelijkheid over mijn buurvrouw, waar ik het in m'n 'profiles' over heb gehad..:
Laat ik EERST beginnen met de opmerking, dat ik er nu al veels te veel moeite aan besteed..!!!
Maar enige uitleg is misschien wel op z'n plaats.:
Mijn 'buuf' is een lerares van rond de 40~45 jaar, en heeft iets tegen:
-muziek in het algemeen,
-alles & iedereen, die jonger is als haar,
-alles & iedereen, die WEL een hobby hebben,
-alles & iedereen, die ook maar IETS van een sociaal (lees: LEUK!) leven hebben..
Dat tot daar aan toe, maar als ik doordeweeks dan een keertje een cd-tje met commerciele K*T-muziek draai,
en op een volume dat zelfs personen die een MEGA-kater hebben, gaan klagen dat 't te zachtjes staat..
(ff een nieuwe zin beginnen, want ik snap 'm zelf al nie meer..)
Als dan m'n 'buuf' komt klagen om 20:30, dan denk ik:
Bah, heb IK da weer!! (Text is lichtelijk gecensureerd en aangepast voor de jongere lezerz onder ons..)
Laat staan als ik een keer in m'n studiootje bezig ben met m'n actieve sub + 2 satellites (=Mid&Hoog)..
(Aan de ene kant wel te begrijpen: 't grenst ongeveer aan de slaapkamer van de 'Buuf".. Maar TOG!!)
Affijn, een beetje medelijden zou mooi zijn..
P.S. heeft iemand een tip voor type/merk monitorz voor me, die niet te veel, maar wel genoeg BASS geven + actiev??
=>'k Produceer o.a. Tekno & soortgelijke noizz..
Mijn buurvrouw..
Even wat duidelijkheid over mijn buurvrouw, waar ik het in m'n 'profiles' over heb gehad..:
Laat ik EERST beginnen met de opmerking, dat ik er nu al veels te veel moeite aan besteed..!!!
Maar enige uitleg is misschien wel op z'n plaats.:
Mijn 'buuf' is een lerares van rond de 40~45 jaar, en heeft iets tegen:
-muziek in het algemeen,
-alles & iedereen, die jonger is als haar,
-alles & iedereen, die WEL een hobby hebben,
-alles & iedereen, die ook maar IETS van een sociaal (lees: LEUK!) leven hebben..
Dat tot daar aan toe, maar als ik doordeweeks dan een keertje een cd-tje met commerciele K*T-muziek draai,
en op een volume dat zelfs personen die een MEGA-kater hebben, gaan klagen dat 't te zachtjes staat..
(ff een nieuwe zin beginnen, want ik snap 'm zelf al nie meer..)
Als dan m'n 'buuf' komt klagen om 20:30, dan denk ik:
Bah, heb IK da weer!! (Text is lichtelijk gecensureerd en aangepast voor de jongere lezerz onder ons..)
Laat staan als ik een keer in m'n studiootje bezig ben met m'n actieve sub + 2 satellites (=Mid&Hoog)..
(Aan de ene kant wel te begrijpen: 't grenst ongeveer aan de slaapkamer van de 'Buuf".. Maar TOG!!)
Affijn, een beetje medelijden zou mooi zijn..
P.S. heeft iemand een tip voor type/merk monitorz voor me, die niet te veel, maar wel genoeg BASS geven + actiev??
=>'k Produceer o.a. Tekno & soortgelijke noizz..

)

)