Virus A...A...A...A

bob303vs909

Ach und Weh
Tja, weinig tijd in verband met neiuwe baan...maarrrrrr.....

Mijn virus A is binnen, gekocht op e-bay duitsland, en oh boy oh boy, wat een vet apparaat......

Nou, dat wilde ik dus even laten weten....

Dat scheurt wel he :{

He bob303vs909,

Ik heb er sinds 2 weken ook eentje, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT een bak. kom ook niet meer toe aan de andere dingen die zou "moeten" doen.

Greetz FLOW

Ik heb al heel erg veel gehoord over hoe goed die virus C wel niet is, maar de laatste tijd lees ik hier toch heel erg veel positieve berichten over de virus A. Aangezien die voor mij een stuk betaalbaarder is, moet ik misschien ook eens op zoek gaan!!!

Veel plezier er meer! *D

He BananaWorld, Tuurlijk joh, het mag dan al wel een oudje zijn (gelanceerd in 1997) maar is een perfecte oplossing als je de nieuwe duurdere versies niet kan betalen. Het geluid blijft gewoon uniek. Daarnaast heb je ook nog eens een goede midi-controller voor de hedendaagse VST-instrumentjes.

Greetz FLOW

Hee..

Wat kost nou zo'n Virus A tegenwoordig????

JAJAJA de Virus A!!

Ik had eerst een Korg MS2000 Rack, die geruild voor een Nord 2 Rack (+ cash) en die weer tegen Twin-x zijn Virus A!
En die hou ik dus mooi! Ik heb 'm al een tijdje en de geluidskwaliteit blijft me verbazen. Ga maar 's knutselen met de Unison modes, de FM, de detuning en flexibele envelopes! Wouw!!

Ik denk wel dat de bediening van dat ding iets flexibeler kan, maar het geluid is zo goed dat het vergeven is. Het laag is lekker soepel.
Goed tip! Als je een bassline maakt dubbel die dan met een pure sinus uit de Virus. Dat is wave 1 van de waveforms (draai de osc knop en de pulsewidth knop helemaal naar links). Tune de sinus naar je bassline en je hebt meteen een retegoede laag.

Goede tip Nolet, Heb nog een vraagje, misschien een beetje Off-topic, maar heeft iemand hier een Logic 5 environment voor de Virus A, heb er al wel eentje voor de Virus C maar nog niet geprobeerd en weet nie of ie gaat werken.

Thanx

Greetz FLOW

555 op ebay duitsland, kwam nog 19 euro verzendkosten bij.....inclusief rackoren en de originele houten zij panelen...

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ik heb nog een Virus A te ruil, voor een leuke analoge bak(ken).

Of een Kawai K5000 of zo.........

hee heb je al ge-pb, laat maar ff horen wat je zoekt ben wel benieuwd
misschien kunnen we een deal sluiten voor de A

Sphere

Back