Snoeiharde TeknØ in berlijn

mario010

kijk diep in mijn ogen
Vr. 17 okt dus,..

In M.i.k.z in berlijn.

ChemicaYouthlBerlinXperiment010TeknozemKxJamexAAmoNoNomFreakParty

De beste Underground oude garde en vette livesets.

Als je de tijd hebt lift je met 3,50 en een handjevol uppers naar daar
en heb je t weekend van je leven.

379650969_5_7Ary.jpeg

Damn wat een line up!! Dj's van MoNoNoM, Teknozems dikke shit....jammer dat het helemaal in Berlijn is.......mocht er iemand gaan en nog plek in de auto over heeft........:yamaha:

vette line up
vet pand
vanuit berlijn makkelijk te vinden en te bereiken met de metro!
ben je in de buurt kom langs wordt vet!! :)

Toegegeven E3,50 is natuurlijk geen geld, maar om toch maar even te zeuren....waar is die goede oude tijd dat tekno gewoon gratis was?

dat ligt er maar net aan of het legaal of illegaal is heh :)
dit is legaal dus ook niet helemaal gratis :) nog steeds heel weinig geld als je het vergelijkt met andere legale "dance" feestjes

ben pas vanaf zaterdag in berlijn...maar als je goeie tips hebt in het technogebeuren (hoeft geen tekno te zijn) of goeie tips tout court voor volgende week...(of interessante website met agenda of zo)

Toegegeven E3,50 is natuurlijk geen geld, maar om toch maar even te zeuren....waar is die goede oude tijd dat tekno gewoon gratis was?

snoeiharde teknø is toch alleen voor debielen? 8D

ach. dubstep dan ;)
maargoed, lijkt wel dat veel speedcore gasten de overstap naar de tekno hebben gemaakt.. even iets ander.. worden er ook DANSBARE geluidsgolven gedraait??

Wordt er een HEEL vet feest aangekondigd met sommige, onder het stof vandaan getrokken, oude en andere systems die ook lang aktief zijn......

Krijg je dit soort onnozele posts :confused:
de wereld is nog steeds plat en aan het eind val je er heel hard van af :engel:

breakcore/speedcore/tekno/hardcore/acid en weet ik het allemaal ...
het wordt allemaal gedraaid in de freeparty-scene onder de verzamelnaam TEKNO... dus wat is tekno?
iig geen dertien in een dozijn meute :P

Helaas ben ik er niet bij...
was het veel dichter bij huis geweest dan zeker wel!

Wie ik ken en er naartoe gaan, heel veel plezier! :okdan:
kzal wel lezen hoe tis geweest :)

voor mij is tekno gewoon gratis in een gekraakte loods, een strobo, een rookmachine, freedom pils voor een euro en een 5 gigawatt sound system. Juist dat illigale (lees vrije) karakter hetgeen dat mij deed terugkomen op deze feesten. (voor de lekkere wijven hoef je iig niet te gaan)

Ik heb één keer betaald, volgens mij was het Duracell en/of Zmk in het paard van Troje, het was voor mij een nieuwe gewaarwording...het hakt toch een stuk minder fijn als die charlie da silva wannebe uitsmijter op je vingers staat te kijken.

Okeeejjjj,.. urm,. nou goed dan

Uw aller wens komt misschien in vervulling,..want,..

Ik kreeg zojuist bericht van Cyb-x HQ dat ze er in Berlijn heel misschien niet klaar voor zijn vergunningsgewijs ofzo en de hele set en Line-up wordt in dat geval 600 km terug geschoven naar een nog geheime vette locatie in ons eigen kikkerlandje. Ga dus nog ff niet met je duim omhoog naast de snelweg staan richting Krautcity maar hou deze post maar in de gaten.

Voor de zeldzame krenterige rozijnepruim die 3,50 te veel vindt,..
Hoe vervoert men een trucklading gear en 30 man naar berlijn zonder 3,50?
De kraakfeesten draaien altijd op inkomsten uit koek, zopie, drugs en vegaburgers maar die inkomsten heb je niet bij de meeste legale feesten want die wil de eigenaar van de locatie grotendeels in zn zak steken.
Dj's en trawanten moeten ook eten en rijden,.. soundsystems moeten ook gerepareerd worden en uitgebreid. En ga zo maar door. Als we alle inkomsten sinds de eerste rotterdamse illegalen hadden geschrapt waren we allemaal al meer dan 15 jaar de hongerdood gestorven.
Gelukkig zijn we schathemeltjesrijk geworden van alle illegale feesten en konden we daarom toch altijd nog met een broodkorst en een kwart pil in de goot liggen.

Enneeuuhh?

WTF is dubstep nu weer? Speedcore?
Ik ben echt oud aan t worden nu.
Volgens mij was er gewoon tekno,. zo'n kleine 20 jaar terug en toen gingen mensen dat ding andere namen geven,. en toen ging men overstappen naar tekno?????
Mij ben je kwijt
Gewoon Keiharde beukende bieten, bliepen en sqwieken dus,.. en veel hippe dansende lui (lees: debielen) en mensen die kwijlend op de grond liggen en als we mazzel hebben overleven we t weer met zn allen.

En ook van die uhh,.. Dansbare geluidsgolven ja,.. maar dat ligt ook een beetje aan je conditie en in hoeverre je bereid bent je geestelijke gezondheid op te offeren,..

En jawel De wereld was idd wel plat,.. Dat kwam door de laatste cyb-x reunie in het Afrikagebouw maar intussen is ie wel weer aardig rond geworre.
maar,..Dikke kans dat ie weer platgestampt is op 18 oktober!

Ratje leeft nog,.en Fedde en Rag en Annet en de rest,.. en zelfs deze opa ook,.. Daadwerkelijk onder t stof,.. maar,..waar we ook zijn op de 17e,..ik zal mn sigarenbandjes meenemen,.. kunnen we ruilen!!

Bekijk de sigarenbandjescollectie van Mario010 online
http://cyb-x010.hyves.nl/fotos/

Latexxx

Update van t thuisfront,..

Berlijn gaat toch door op een latere datum,..vergunningsprobleem
Wat er dit weekend nu gebeurd is nog een raadsel!

Blijf kijken! We gaan er even uit voor de reclame maar komen zo bij u terug!!!

Back