Okeeejjjj,.. urm,. nou goed dan
Uw aller wens komt misschien in vervulling,..want,..
Ik kreeg zojuist bericht van Cyb-x HQ dat ze er in Berlijn heel misschien niet klaar voor zijn vergunningsgewijs ofzo en de hele set en Line-up wordt in dat geval 600 km terug geschoven naar een nog geheime vette locatie in ons eigen kikkerlandje. Ga dus nog ff niet met je duim omhoog naast de snelweg staan richting Krautcity maar hou deze post maar in de gaten.
Voor de zeldzame krenterige rozijnepruim die 3,50 te veel vindt,..
Hoe vervoert men een trucklading gear en 30 man naar berlijn zonder 3,50?
De kraakfeesten draaien altijd op inkomsten uit koek, zopie, drugs en vegaburgers maar die inkomsten heb je niet bij de meeste legale feesten want die wil de eigenaar van de locatie grotendeels in zn zak steken.
Dj's en trawanten moeten ook eten en rijden,.. soundsystems moeten ook gerepareerd worden en uitgebreid. En ga zo maar door. Als we alle inkomsten sinds de eerste rotterdamse illegalen hadden geschrapt waren we allemaal al meer dan 15 jaar de hongerdood gestorven.
Gelukkig zijn we schathemeltjesrijk geworden van alle illegale feesten en konden we daarom toch altijd nog met een broodkorst en een kwart pil in de goot liggen.
Enneeuuhh?
WTF is dubstep nu weer? Speedcore?
Ik ben echt oud aan t worden nu.
Volgens mij was er gewoon tekno,. zo'n kleine 20 jaar terug en toen gingen mensen dat ding andere namen geven,. en toen ging men overstappen naar tekno?????
Mij ben je kwijt
Gewoon Keiharde beukende bieten, bliepen en sqwieken dus,.. en veel hippe dansende lui (lees: debielen) en mensen die kwijlend op de grond liggen en als we mazzel hebben overleven we t weer met zn allen.
En ook van die uhh,.. Dansbare geluidsgolven ja,.. maar dat ligt ook een beetje aan je conditie en in hoeverre je bereid bent je geestelijke gezondheid op te offeren,..
En jawel De wereld was idd wel plat,.. Dat kwam door de laatste cyb-x reunie in het Afrikagebouw maar intussen is ie wel weer aardig rond geworre.
maar,..Dikke kans dat ie weer platgestampt is op 18 oktober!
Ratje leeft nog,.en Fedde en Rag en Annet en de rest,.. en zelfs deze opa ook,.. Daadwerkelijk onder t stof,.. maar,..waar we ook zijn op de 17e,..ik zal mn sigarenbandjes meenemen,.. kunnen we ruilen!!
Bekijk de sigarenbandjescollectie van Mario010 online
http://cyb-x010.hyves.nl/fotos/
Latexxx