• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS7000 + AIEB2 + SCSI CDROM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
Te koop: Yamaha RS7000 + AIEB2 + SCSI!

Na jaren trouwe dienst staat ie nu toch wat stof te vangen. Let op: er zitten wat aardige extra's bij zoals een SCSI CD-ROM drive (inc. kabel) zodat je je samples lekker van een CD-tje kan inlezen en natuurlijk het AIEB2 expansion board voor extra analoge outputs en digitale IO. Met handleiding natuurlijk!
Ik zal 'm ook even netjes (en voorzichtig) schoonmaken want de knopjes worden wel wat vuil als je er jaren met je vingers aan hebt gezeten. Ook zal ik twee stickers netjes verwijderen.

Samenvattend:

- Yamaha RS7000 (laatste OS update)
- AIEB2 expansion board
- 64Mb geheugen
- Smartmedia kaartjes
- Externe SCSI CD-ROM drive
- SCSI kabel
- Handleiding, stroomkabel.

Oh ja, ik wil niet ruilen!

Prijs: 750.

En weer in de verkoop! Voor 750 doe ik 'm ook nog op de post!

en wat extra vakantie kiekjes:

Attachments

• IMG_2541.jpg
    IMG_2541.jpg
    137,6 KB · Bekeken: 103
  • IMG_2542.jpg
    IMG_2542.jpg
    166,1 KB · Bekeken: 105
  • IMG_2543.jpg
    IMG_2543.jpg
    81,2 KB · Bekeken: 109
We gaan splitsen mensen! Ik krijg veel verzoekjes voor alleen de AIEB2 of alleen de RS7000. Dus daar gaan we:

Yamaha RS7000 (max. geheugen) = 550 euro!

AIEB2 Expansion Board = 125 euro!

Externe CD-ROM is gratis bij de RS7000!

:mexico:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back