Defecte "kwaliteits" synth gezocht!

Status
Please reply by conversation.

jeroenvdv

Stamgast
Ben op zoek naar een defecte "kwaliteits" synthesizer. Geen speelgoed-ding of simpel keyboardje, maar DX-7/Juno/JP/Nord/whatever die niks meer doen en niet meer te repareren zijn.

Voor een prikkie uiteraard, het is namelijk voor een fotoshoot op een locatie waar ik geen werkende synth heen wil trekken:D

Anybody?

Mmm, die bewaard iedereen toch voor onderdelen lijkt me. Beetje zonde om bijv een juno die er mooi uit ziet maar defect is alsnog mee te gaan zwemmen ofzo.
Zou je misschien beter achteraf kunnen photoshoppen. Dan maak je van karton een doos met de afmetingen van een gemiddelde synth en dan kan je dat vervangen door een synthplaatje.

Ben op zoek naar een defecte "kwaliteits" synthesizer. Geen speelgoed-ding of simpel keyboardje, maar DX-7/Juno/JP/Nord/whatever die niks meer doen en niet meer te repareren zijn.

Voor een prikkie uiteraard, het is namelijk voor een fotoshoot op een locatie waar ik geen werkende synth heen wil trekken:D

Anybody?

raar datje vraagt om ...wel qualty synth
want dat moet op de foto,
en daarna ...gaat t op de " HAARLEMSE "SCHROOTHOOP,...
SOMMIGE SYNTH JUNO,S/ POLYSIXEN EN MEER ,
HEBBEN OOK WAARDE ASBV ER GEEN SOUND MEER UIT KOMT
OMDAT ER ZAT GASTEN ZIJN DIE PUEKEN PLEKKEN OP HUN SYNTHS HEBBEN/ MOD . GAATJES ERIN /KRASSEN
DUS ALLES IS GEWILD IN SYNTH LAND \ANDERS MAKEN WE ER EEN TOETSEN LOZE JUNO106 VAN ...CHECK DIE NIEL

evt heb ik wel een string synth ...4free 4ya 4 ya shoot :okdan::eureka:

Mmm, die bewaard iedereen toch voor onderdelen lijkt me. Beetje zonde om bijv een juno die er mooi uit ziet maar defect is alsnog mee te gaan zwemmen ofzo.
Ik ga er niet mee zwemmen (maar een flinke hoeveelheid zand in m'n synth zie ik ook niet zitten).

Zou je misschien beter achteraf kunnen photoshoppen. Dan maak je van karton een doos met de afmetingen van een gemiddelde synth en dan kan je dat vervangen door een synthplaatje.
Dat doen we uiteraard ook mocht ik niets vinden, maar het resultaat is altijd minder (Yes, zelfs bij een pro-pro-pro-fotosoeper).

raar datje vraagt om ...wel qualty synth
want dat moet op de foto,
en daarna ...gaat t op de " HAARLEMSE "SCHROOTHOOP,...
Vrij logisch dat je voor een fotoshoot niet met een spielwaren-synth aan wil komen van de categorie my-first-sony?!

SOMMIGE SYNTH JUNO,S/ POLYSIXEN EN MEER ,
HEBBEN OOK WAARDE ASBV ER GEEN SOUND MEER UIT KOMT
OMDAT ER ZAT GASTEN ZIJN DIE PUEKEN PLEKKEN OP HUN SYNTHS HEBBEN/ MOD . GAATJES ERIN /KRASSEN
DUS ALLES IS GEWILD IN SYNTH LAND \ANDERS MAKEN WE ER EEN TOETSEN LOZE JUNO106 VAN ...CHECK DIE NIEL
Uiteraard begrijp ik en respecteer ik dat. Maar misschien staat er bij iemand een oude defecte synth te verstoffen die best weg mag voor 'n prikkie. Ik ga er geen rare dingen mee doen, ik moet zoals gezegd op de foto voor een dance-act.

Wat je ook kunt doen is op het machtige internet een foto zoeken van Jarre/Vangelis/etc etc met hun synthcollectie en Jarre etc vervangen door je danceact.

Hoe het zit met de rechten weet ik niet maar het is ook maar een meedenkidee.

Wat je ook kunt doen is op het machtige internet een foto zoeken van Jarre/Vangelis/etc etc met hun synthcollectie en Jarre etc vervangen door je danceact.

Hoe het zit met de rechten weet ik niet maar het is ook maar een meedenkidee.

Thanks voor het meedenken, maar het gaat om een redelijk professionele shoot voor commercieel (pers)gebruik.. Dat wordt 'm niet dus :kroon:

waaarom geen cheapass shit... de meeste mensen weten toch het verschil niet tussen een keyboard en een synth.

Die zien heus niet, kijk hem nu staan met zijn voyager in de modder hahaha :erm

waaarom geen cheapass shit... de meeste mensen weten toch het verschil niet tussen een keyboard en een synth.

Die zien heus niet, kijk hem nu staan met zijn voyager in de modder hahaha :erm
Een wat-minder-high-end-famous-synth mag ook best, gaat me erom dat het geen MyFirstSony-achtige praktijken worden, that's all.

Dusss.. Iemand?!

Moest ineens aan deze film denken

Attachments

• The Synthesizer.jpg
    The Synthesizer.jpg
    130,5 KB · Bekeken: 69
Heb hier nog een Casio MT600 die niks meer doet. Ziet er perfect uit, geen krassen ofzo.

Ik ga er niet mee zwemmen (maar een flinke hoeveelheid zand in m'n synth zie ik ook niet zitten).
Misschien is een green/blue screen fotoshoot veiliger. Dan photoshop je het zand en het strand er later bij. Is ook beter voor je belichting, of wil je perse natuurlijke belichting?

Ik bied deze gozer wat aan, krijg een bericht van hem laat daarna nix meer van zich horen. Laat het hem zelf maar uitzoeken met z'n defecte synth. Hey Jeroen wel zo netjes als je je mail ff beantwoordt.

Kon geen synth meer van af? geld was al op door alle kosten van photoshoot in de Sahara?

Ik bied deze gozer wat aan, krijg een bericht van hem laat daarna nix meer van zich horen. Laat het hem zelf maar uitzoeken met z'n defecte synth. Hey Jeroen wel zo netjes als je je mail ff beantwoordt.
Hi Dennis,

Ik heb pas net weer even een moment om achter de PC te kruipen want het werk en leven gaat hier toch echt door, ook tijdens het weekend. Ik redde het door veel nachtwerk en prive omstandigheden niet om de synth voor vrijdag bij je op te halen. Uiteraard zou ik je nog even per mail wat laten horen maar ik zit simpelweg nu pas weer even rustig achter een PC.

Kon geen synth meer van af? geld was al op door alle kosten van photoshoot in de Sahara?
Wat een hopeloos Hennie Huisman-geval ben jij zeg..

Hier mag een slot op voordat nog meer cabaretiers-in-spe hun zandbak gevonden denken te hebben, de shoot is prima geworden, helaas zonder synth.

Okee sorry Jeroen en jammer....hopelijk is de wel shoot mooi geworden.

Status
Please reply by conversation.
Back