Ik kom niet verder dan level 3 in Cubase!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

#JK#

Ouwe rot
Ik heb vorige week Cubase gekocht bij de gameshop, en nu kom ik niet verder dan level 3....

Ik ben tot zover:

ik heb m'n hele scherm volgekregen met blokjes, ik heb de boobytraps gezet om de 16 measures, de snelheid op 260 bmp, maar er gebeurd daarne niks meer? heeft er iemand een hint of een trick!!!!

Je moet in level 3 op zoek gaan naar die Reverb die er rond loopt. Maar loop niet tegen de Compressor want die heeft een dodelijke Sidechain in de hand.

.

Ok thanx man! meteen ff proberen.

en welk wapen neem je dan mee? het penceel of de schaar?

heb je niet het portal van de quantize gebruikt om achterlangs de key editor te geraken ? Daar vind je 127 controllers waarvan 1 naar level 4 gaat.
Welke dat is is afhankelijk van de kleur van je velocity.

Edit: je kan natuurlijk ook gewoon de cheat kopen ;)
Cubase4_BOX_400.jpg

Ik zou als ik jou was op een andere snelheid beginnen,alleen Mac's kunnen 260 bpm aan zonder problemen...

heb je niet het portal van de quantize gebruikt om achterlangs de key editor te geraken ? Daar vind je 127 controllers waarvan 1 naar level 4 gaat.
Welke dat is is afhankelijk van de kleur van je velocity.

Edit: je kan natuurlijk ook gewoon de cheat kopen ;)
Cubase4_BOX_400.jpg

Oow kijk nu komen we ergens!

Nee, je moet het volgende doen:

>LOOK DOOR
>OPEN DOOR WITH SMALL KEY
>GO NORTH
>TAKE CLUB
>GO WEST
>LOOK MONSTER
>BEAT MONSTER WITH CLUB
>QUANTIZE ALL

En dan krijg je de indrukwekkende end sequence te zien! Iets met de prinses en wat ze onder haar jurk heeft, een grote verrassing! :)

Aahh damn zeg, ik moet nu net ff weg, als ik vanavond thuis ben, ga ik het direct proberen!!!! (ik ga onderweg direct ff langs de feedback om een Cubase toetsenbord te halen ;))

Ik heb vorige week Cubase gekocht bij de gameshop, en nu kom ik niet verder dan level 3....

Ik ben tot zover:

ik heb m'n hele scherm volgekregen met blokjes, ik heb de boobytraps gezet om de 16 measures, de snelheid op 260 bmp, maar er gebeurd daarne niks meer? heeft er iemand een hint of een trick!!!!

Oooh sukkel, het is BETAMAX!

Er is een crack van H20, maar dat is eigenlijk alleen voor losers, werkt trouwens gelukkig ook niet meer na level 3 :duivels:

Welke versie van Cubase heb je?
In Cubase 3 zitten maar 3 levels, met Cubase 4 kan je tot 400 bpm gaan
Als je meneer Steinberg hebt doodgeschoten is het afgelopen

Je zou ook kunnen proberen om in het MIDI menu een quant-ice te nuttigen, dan sta je voor 30 seconden helemaal strakgetrokken.

Wat voor mij ook altijd goed werkt is om een ducker als wapen te gebruiken om die verradelijke beats te ontwijken.

Als je een Quant-Ice nuttigt moet je wel oppassen dat je daarna geen Ice-Save doet. Want dan zit je meteen aan de schijterij.

Ja, je kan die schijterij nog wel enigszins voorkomen om eerst de bread & butter sounds te hebben gehad, dan ben je behoorlijk verzadigd (tape saturation wel te verstaan)

Je vier frequentie banden moet je ook goed hard oppompen met een compressor, zodat de snareroll-weerstand van je song location pointer zo laag mogelijk is, zodat je een hogere bpm snelheid haalt.

De eindbaas van level 3 is toch trouwens Mr. Decimator??
Kijk uit dan hij je bitdepth niet in stukken hakt.
Door je dither tool te gebruiken kan je de door hem toegebrachte schade nog wat beperken :)

En dan krijg je de indrukwekkende end sequence te zien! Iets met de prinses en wat ze onder haar jurk heeft, een grote verrassing! :)

Roger Wilco is daar onderhand zeker wel klaar met schoonmaken...?

(het is maar goed dat de TS geen Larry aan het spelen is, want LSL4 zijn The Missing Files... :P )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back