Nauw ik ben er uit met het sample er stond waarschijnlijk iets verkeerd ingestelt.
De sample's beginnen nu wel direct als je de drum pads aanslaat.
Alleen heb ik nu het probleem dat als ik een sample onder een van de drum pads heb gezet. En het apparaat uit zet de sample er in opgeslagen blijft op de hardeschijf. Mijn vraag waar kan ik de sample terug vinden op de hardeschijf om hem te verwijderen uit de libary.
Of moet ik de sample gewoon overschrijven.
Gino
Jij kunt de sample gewoon deleten door delete in te houden en dan de pad in te druken en dan wijst dat van zelf want je hebt dan 3 mogenlijk heden dacht ik.En als jij die sample in een libary wilt hebben dan moet je hem in de instruments een patch weg saven, in het menu icoontje links onder in het scherm.Of je gaat naar samplemenager in de project window en daar kun je ook samplels weg saven op de schijf en verwijderen bij comand.
Wil je een sample via usb op je schijf zetten dan doe je dat in de user map en daar maak je weer nieuwe mappen aan voor de soort sample,s,en van daar uit import/maak jij weer een nieuwe patch of audiophreasebank.
En als je hem uit zet dan vraagt hij toch of je het weg wil saven als een nieuw project en dan is het ja of nee.
En wat ook werkt is even de handleiding eens goed bestuderen,het is niet de makkelijkste handleiding maar het heeft wel zin als je ook de handleiding goed bestudeerd.Ik heb het moeten leren zonder hulp van anderen met resultaat dat ik hem wel door heb hoe hij werkt en er fijlloos mee kan werken.
En ik kan zo ook niet precies zeggen hoe het allemaal werkt .Want de computer staat niet in mij studio,ik moet het nu even allemaal uit mijn hoofd doen.Mijn studio is computerloos en internet loos
ik hoor het wel als je er echt niet uit komt.

Kijk ook eens op youtube voorbeelden genoeg daar,heb ik heel veel aan gehad.