Iemand ervaring met Roland MT32??

Kijk dit is informatie die ik eerder had moeten hebben...;)

Zal mijn K1 weer eens uit de mottenballen halen.

He luitjes,

Ik heb zelf nog een roland MT32, echt een waardeloos bakkie als het aankomt op sounds, maar de percussie geluiden zijn erg goed. Met name de Drums, en Mallet sounds, Verder geen echtte topbak. Maar wel leuk en voor percussie zeer bruikbaar. Die reverb is bijna eng zo slecht. Maar als je hem voor een paar euros op een rommelmarkt tegenkomt zeker meenemen!!

Groetjes Synthfreak

P.s. Wat zou zo'n ding nog moeten opleveren?

Re: Re: Re: MT32

Origineel geplaatst door Exzit
Het is een misvatting dat je muziek kan maken met alleen dure apparatuur en de nieuwste synthesizers. :eureka:

Groot gelijk in. Mijn duurste iets is mijn JX1 voor 200 euro's :D

Hij was voor 150 maar hij bracht em wel voor 200 dus dat kwam goed uit :D

ik heb jaren met een roland d20 gewerkt, qua sounds vergelijkbaar met de mt32.
voor de personen die bekend zijn met de fresh fruit catalogus; alle platen zijn voornamelijk met die d20 gemaakt, vooral de eerste platen.

ik ben er nu op uitgekeken, maar destijds was het de enige synth die ik had en was ie voor mij dus uitermate bruikbaar!

ik heb helaas niet veel ervaring met de mt32...

:)

Origineel geplaatst door Exzit
Het is een misvatting dat je muziek kan maken met alleen dure apparatuur en de nieuwste synthesizers. :eureka:

He ja...het was ook absoluut positief bedoeld!

Ik bedoel, je kan nog zoveel Moogs, Rolands en Korgs en Oberheims hebben staan...

Het is juist leuk dat mensen met 'goedkope' spullen muziek maken!:okdan:

Re: Re: Re: Re: MT32

Re: Re: Re: Re: MT32

Origineel geplaatst door Slipperman
Groot gelijk in. Mijn duurste iets is mijn JX1 voor 200 euro's :D

Hij was voor 150 maar hij bracht em wel voor 200 dus dat kwam goed uit :D

Beperkingen in hulpmiddelen maken je per definitie creatief.
In ieder geval bij mij werkt dat.
Ik ben een keer 1 jaar lang gedwongen op een 3,5 oktaafs midi keyboardje moeten spelen.
Ik stond verbaasd van mezelf wat je er dan nog uit kan halen.

Wat ik weet van de mt32 is dat hij vrij veel ruist en dat er toen die net uit was meteen modificaties voor waren.D110 kost iets meer maar is wel 19 inch en vind ik best oke

Back