Techno-like

Track 3 vind ik wel wat hebben, lekkere swingende sub. Track 2 vind ik persoonlijk minder, beetje simpel nog en klinkt wat ouderwets. Ben niet zo goed in feedback geven.. 8~

Ja, beetje 't zelfde commentaar als matthias klein; nr 2 vind ik zo'n track die ik sneller zou doorspoelen op een verzamel CD. Beetje een rustiger, niet opvallend begin trackie van een lange avond techno. (niet erg, die moeten er ook zijn! :D )

Nr.3 (track 2 dus..) vind ik al een stuk lekkerder. Blaast er niet uit, maar lekker nummertje! (misschien/waarschijnlijk via P.A. top!)

ja, track 2 is te eentonig en weinig verrassend. Wat zijn belangrijke ingredienten voor een track die eruit knalt dan? zit em dat in een climax of bepaalde ritmes?

iig thx voor jullie reacties!

Mr. White

Track 02: Wel aardig. FX zijn geinig, maar baslijn weet niet te overtuigen. Beetje saai/ inspiratieloos.
Track 03: Weer geinige FX-geluidjes. Baslijn vind ik nu een stuk beter. Prima sound. Break die op 2.28 eindigt vind ik te lang duren en niet echt naar een climax werken. Na die break zou het wat mij betreft mogen knallen (extra synthlijn?) maar dat gebeurt niet. Soms haal je de baslijn er even uit en laat je de kick doorlopen. Dat haalt de vaart uit de track. Hoewel ik de baslijn lekker vind, heeft je track nu te weinig om 6 minuten lang te boeien. Ik mis een catchy hook en goede breaks. Track heeft wel potentie!

Back