Minimal producer in omgeving Almere

Quinty

Kacke und Schmutz
Misschien zijn er nog meer mensen zoals ik, die wel wat kan leren van andere producers :bekdicht:

Ik ben opzoek naar een (beginnend) producer om samen muziek mee te produceren (en zo van elkaar te leren). :eureka:
Zelf woon ik in Almere dus het zou handig zijn als je ook in Almere woont en je tevens bezighoud met het maken van minimal, techno of techhouse (maar niet noodzakelijk).

Verder ben ik een aantal jaren bezig met producen maar veel verder dan 1,5 min muziek kom ik vaak niet :o:

Please let me know if you're interested!

misschien ligt het wel aan almere want ik kom ook nooit verder dn 1,5 minuut...

Met wat werk je als ik vragen mag?

Hoi Quinty,

Voor experimenten met bijv. minimal ben ik altijd in.
Ik heb mijn studio in Alkmaar.
Dus mocht je eens wat willen proberen...
Check out mijn website: www.syntigroep.nl
En beluister eens wat MP3 op mijn site.
Vooral in het project ROK maak ik somewhat minimal music.

Laat maar weten of het je wat lijkt om eens samen wat te proberen.

Met wat werk je als ik vragen mag?

Hahaha misschien ligt het idd wel aan Almere :P
Ik produceer nu met Sonar 7. Alle instrumenten zijn "VSTi's".
Heb dus niets qua hardware (alleen computer en Edirol PCR-50 MIDI keyboard/controller).

Ook heb ik een tijd met Cubase SX3 gewerkt, dat is me niet vreemd.

Waar werk jij mee?

En beluister eens wat MP3 op mijn site.
Vooral in het project ROK maak ik somewhat minimal music.

Laat maar weten of het je wat lijkt om eens samen wat te proberen.

Ik zal eens wat beluisteren Jomose.
Het lijkt me sowieso leerzaam om een "mee te kijken" met anderen dus als je me eens in je studio wil ontvangen dan graag! :)

ow, ik ben wel bekend met sx3, ik ben begonnen met ableton maar zit even in een muziekaal dipje...

heb 1 hardware synth en voor de rest ook software

ik woon in stad trouwens.....

Misschien zijn er nog meer mensen zoals ik, die wel wat kan leren van andere producers :bekdicht:

Ik ben opzoek naar een (beginnend) producer om samen muziek mee te produceren (en zo van elkaar te leren). :eureka:
Zelf woon ik in Almere dus het zou handig zijn als je ook in Almere woont en je tevens bezighoud met het maken van minimal, techno of techhouse (maar niet noodzakelijk).

Verder ben ik een aantal jaren bezig met producen maar veel verder dan 1,5 min muziek kom ik vaak niet :o:

Please let me know if you're interested!
Hi!

Lijkt me wel een plan, ik woon (ook) in Almere (en heb de 1.5 min barriere gebroken :D). Ik zit eigenlijk niet vast aan welk genre dan ook, want overal valt wel wat van te leren. Bij interesse graag een Pee-Emmetje...

Back