Ik ben opzoek naar een creatieve producer die mij wil komen assisteren en helpen co-produceren. De reden hiervan is dat ik het vaak te druk met andere studiowerkzaamheden: ik produceer veel voor dj's; ben vaak aan het afmixen van andermans tracks en moet regelmatig songs masteren.
Daarnaast geef ik ook nog veel les aan producers.
Als ik samen met iemand kan werken en goed kan plannen dan zal dat de creatieve en productieve insteek natuurlijk aanzienlijk verhogen. Ik sta onder contract van een aantal grote labels maar heb sinds 2013 ook mijn eigen label.
De platen die we samen gaan produceren worden dus op zeker (100%) uitgebracht. Natuurlijk worden de opbrengsten hierin gedeeld en wordt ook gewoon
jouw naam vermeld op de productie.
Daarnaast organiseren we ook optredens (binnen én buitenland);
mijn toekomstige co-producer zal ook hiervan kunnen profiteren.
Vereisten: Creatief en woonachtig in de Bollenstreek. (zodat we makkelijk kunnen afspreken)
Kennis van Cubase. (je hoeft geen pro te zijn zolang ik maar niet hoef te vertellen wat het verschil is tussen MIDI en AUDIO...
de fijne kneepjes van het vak leer je van mij: ik ben al meer dan 15 jaar docent van steinberg's Cubase.
Mobiel: We werken altijd hier bij ons in de Temple of Boom studio in Lisse.
Muziek stijl waarin wordt geproduceerd: Minimal Techno; Tech-house; dub -techno. (rond de 126-127 bpm)
Wie heeft er interesse?
Mail even je persoonlijke motivatie naar: info@templeofboom.eu
Robert
Daarnaast geef ik ook nog veel les aan producers.
Als ik samen met iemand kan werken en goed kan plannen dan zal dat de creatieve en productieve insteek natuurlijk aanzienlijk verhogen. Ik sta onder contract van een aantal grote labels maar heb sinds 2013 ook mijn eigen label.
De platen die we samen gaan produceren worden dus op zeker (100%) uitgebracht. Natuurlijk worden de opbrengsten hierin gedeeld en wordt ook gewoon
jouw naam vermeld op de productie.
Daarnaast organiseren we ook optredens (binnen én buitenland);
mijn toekomstige co-producer zal ook hiervan kunnen profiteren.
Vereisten: Creatief en woonachtig in de Bollenstreek. (zodat we makkelijk kunnen afspreken)
Kennis van Cubase. (je hoeft geen pro te zijn zolang ik maar niet hoef te vertellen wat het verschil is tussen MIDI en AUDIO...
de fijne kneepjes van het vak leer je van mij: ik ben al meer dan 15 jaar docent van steinberg's Cubase.
Mobiel: We werken altijd hier bij ons in de Temple of Boom studio in Lisse.
Muziek stijl waarin wordt geproduceerd: Minimal Techno; Tech-house; dub -techno. (rond de 126-127 bpm)
Wie heeft er interesse?
Mail even je persoonlijke motivatie naar: info@templeofboom.eu
Robert