Juno 60/ Pro DCB mkII ---> arpegiator

LeBonTon

DoubleClicker
Ik heb een Juno 60 en een Kenton Pro DCB mkII...en dit is geweldig! Ik zit nu alleen een beetje met de arp van de juno te spelen en stuit ik op een probleem...
Als ik de clock divide ratio aanpas werkt dit, maar ik kom nooit uit bij de waarde die ik wil.....wat ik bedoel is: Ik wil bijvoorbeeld een arpje van 16e noten.....maar als ik dan de clock divide ratio op het goede getal zet...lijken het wel triolen ofzo te zijn...

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Alvast bedankt!

dan moet ie op 6 staan

alleen als je t instelt terwijl hij loopt kan ie iets opschuiven
druk op stop
doe dan op 6 zetten
en dan is ie disco als t goed is

[edit]zowiezo doet hij met de arp heel soms rarige dingen, zet de juno ff uit, de clockjekkel erin en dan juno weer aan.. dat scheelt soms bij nifterijtjes.. juno+kenton = GOD[/edit]

Thanks voor de reactie! Het is disco! hij loopt nu al een minuut in de maat te pruttelen.....ja ik had ook het idee dat de juno en de kenton een haat/liefde relatie hadden...

Ok dit werkt, nu ga ik aan de slag met de lfo shape, die heb ik ook (nog) niet kunnen veranderen...

hmmmz...zit er ook stevig over na te denken om die kenton te kopen voor mijn juno alleen die krengen zijn zo duur.
Waar heb jijj deze gekocht en hoeveel was deze? ebay?

zo heeey dat is ff een fijn apparaatje zeg die MDCB-2v2 !!!
Gewoon precies wat ik zoek voor een ok prijs.
Tnx!!!

Dat gaat mijn nieuwe voornemen worden voor 2009...vaker op synthforum komen/kijken en leren :-)
Heb nu eindelijk mijn apparatuur eens goed aangesloten na mijn verhuizing en nu nog dit apparaatje kopen en dan word het jacken todat ik er bij neer val!!
Wat zijn de juno 60 en de 707 toch een wereldduo zeg :-)

Heb je inmiddels die MDCB-2v2 gekocht? Zoja, hoe bevalt die? Hij is op de site 159 euro maar leverbaar via touched by sound voor 199.... en op ebay touched by sound weer 179...
Ik was eigenlijk op zoek naar een MSQ-700 maar ik heb al een MMT-8. Dan kan ik net zo goed die MDCB-2v2 kopen waarmee ik blijkbaar ook lfo kan syncen etc.

Back