M-audio delta 44. Verschijnen de 4 input-signalen op 4 verschillende tracks?

robin999

Nieuwkomer
Hey mensen

Ik ben van plan een m-audio delta 44 te kopen, maar toen ik de manual las ging ik twijfelen. Er stond namelijk dat de kaart (met 4 inputs) uit 2 devices bestaat, device input 1/2 en device input 3/4. Er stond wel dat je computersoftware de devices kon splitsen in twee signalen: links en rechts.

Nou is mijn vraag: kan deze kaart 4 signalen uit 4 microfoons opnamen zodat ze alle 4 op een verschillende track in mijn computerprogramma verschijnen zodat ik de 4 signalen afzonderlijk kan bewerken?!

Re: M-audio delta 44. Verschijnen de 4 input-signalen op 4 verschillende tracks?

Origineel geplaatst door robin999
Kan deze kaart 4 signalen uit 4 microfoons opnamen zodat ze alle 4 op een verschillende track in mijn computerprogramma verschijnen zodat ik de 4 signalen afzonderlijk kan bewerken?!

Ja. Geen enkel probleem.

tenzij je stereo-microfoons gebruikt ;)

waarom hebben ze het in de manual dan over TWEE devices, in plaats van vier, kan iemand mij dat uitleggen?

Twee keer stereo denk ik. Maar in cubase verschijnen ze als 1-2 en 3-4 als je stereo wilt opnemen, en los als 1, 2, 3 en 4 voor mono. 1x Stereo en 2x Mono tegelijk opnemen kan natuurlijk ook gewoon. Trust me.

Alleen rechtstreeks mic's inpluggen gaat niet werken, je moet wel mic preamps gebruiken dan.

Back