Welke Waves bundel en tegen welke prijs?

Waarom zou je in hemelsnaam álle Waves plugins willen hebben??? Ik kan me dat alleen maar voorstellen als je veel geld over hebt... Maar dan zou ik het geld liever aan een goed doel geven!

Lees het draadje nog eens, en dan vooral de posts van Dione: Waves is niet meer wat het geweest is, andere plugs zijn beter (en vaak goedkoper), Waves deelt geen updates uit (die moet je weer kopen), etc.

Ga liever na wat voor soort plugs je nog nodig hebt (compressie? EQ? Limiting?) en zoek dan uit alle mogelijkheden de beste voor jou...

Vergeet Massey plugs niet. Goedkoop en erg goed (bijv hun Tapehead)

Ook de liquidmix 16 is in Amerika nu voor 199 Dollar te scoren....

Ik gebruik Sonalksis, PSP T-Racks en PT stock plugs, samen met wat extra BF spul. Erg tevreden over.

Qua waves: Hangt erg van je stijl af. Al die signature pakketten.... Pffffff Bijvoorbeeld voor rock kun je idd kijken naar de SSL4000. Chris Lord ALge heeft presets online staan, die een goed uitgangspunt vormen...

ik zit in hetzelfde dilemma: ik ben eerder die voxengo plugins aan het afwegen tegen die uads.
any thoughts?

maar hoe werkt dat precies met uad? moet je dan verschillende uadkaarten eerst kopen voor je die plugins kan gebruiken? of is een genoeg. raak er op hun site niet echt aan uit

Back