tas of case voor mono evolver keyboard

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
die zoek ik, een stevige gigbag of lekker lichte case voor de mono evolver key.

de maten zijn 65.5 x 31 x 9.5 cm, dus iets in die richting, in ieder geval niet kleiner ;)

misschien zou de tas van de nord modular G2 passen, heeft iemand die (over) ?

een lichte case die iets langer is, kan mogelijk ook dienst doen om naast de mek een effect (of 2) te vervoeren.

bedankt voor de aandacht.

Plaatje vergeten...

Attachments

• Novation.jpg
    Novation.jpg
    10,3 KB · Bekeken: 61
bedankt voor de tip. ook de winkel. hij ziet er goed uit, laptop heb ik niet, maar er kunnen zo ook effecten mee.
zat de mek goed beschermd, naar jouw idee?

:dubbel:Yep, ik nam'm zelf op m'n rug op de fiets mee door de stad. Werkte prima. Goed gevoerde tas, en flink veel vakruimte dus. Niet voor gooi- en smijtwerk natuurlijk. Maar daar is geen enkele bag geschikt voor. (Al kom ik ook regelmatig zakken tegen die daar weer wel voor in aanmerking zouden komen... :dubbel:)

ik durf het niet aan!
heb vandaag met de novation tas in mijn handen gestaan, maar daarin durf ik mijn evolver niet te vervoeren. ik ben misschien een zeur, maar bedenk wel: ik heb maar 1 synthesizer!
iemand een andere suggestie? die clavia G2 tas lijkt me nog steeds wel wat. of gewoon een alu koffer of zo. maten mek 65 x 31 x 10....

Wordt wel gauw zwaar hoor een synth in een vliegkist. Nu is de MEK niet full size, maar toch. En zo'n kist staat altijd in de weg. Als je toch alleen met 1 synth op stap gaat dan zou ik voor een tas kiezen. Wordt wat anders als je binnenkort weer op je oude niveau zit.

Wordt wat anders als je binnenkort weer op je oude niveau zit.

;)

ik heb een tas/softcase van stagg gezien, die ook niet te zwaar was en een stuk degelijker, maar wel meteen vanaf een meter breed.
er zou natuurlijk een effectje naast kunnen, maar het moet ook niet gaan liggen klotsen.
de clavia tas leek me ook wat steviger.

Status
Please reply by conversation.
Back