Alesis Fusion uitverkocht.

picaja

Stamgast
Het is zover....

De fusion 6HD & 8HD is overal uitverkocht.
Musicstore heeft vorige week de laatste 8HD's verkocht en de 6HD was al geruimere tijd niet meer verkrijgbaar.

Hoe meer ik haar ontdek hoe meer nieuwigheden ik ontdek die het klankaanbod nog vergroten.

:okdan:

Mooi zo! Dan word deze geweldige programeerbare inc fijne toetsen synth wat exclusiever ;).

Geen comercieel succes, geloof ik, dropte snel in prijs...... Maar hoe dan ook een hele fijne synth die extreem divers is!

Merkwaardig, want op de Music Store site staat dat de 8HD nog gewoon op voorraad is. Voor € 899. En een retourexemplaar voor € 100 minder. Waar heb je de info vandaan?

Correct,

Blijkbaar zijn er nu terug enkele in stock.
Eergisteren stond er op de musicstore site 'uitverkocht
Nochtans zijn ze nergens meer te krijgen dus als iemand nog een exemplaar zoekt dan is het de moment.

Het was helemaal geen commercieel succes voor Alesis vandaar de vroegtijdige stop...
De eerste exemplaren hadden geweldig last van 'bugs' maar met het laatste OS zijn deze van de baan.

Bij alesis is terug de 'ontwikkelaarster' van de Quadrasynth en opvolgers in dienst. Of er nieuwe synths ontwikkeld gaan worden?
Persoonlijk vind ik ook de QS serie (zelf heb ik een qsr en s4r+) een geweldig klinkende rompler.

Als ze in de 'fusion' sample disk streaming geïntegreerd zouden hebben en een iets betere effectenprocessor was het toestel een supperkiller geweest.

:okdan:Jullie vergeten de enige echte Nederlandse importeur van Alesis in Nederland: Nederland Muziek in Almere. Daar heb ik de mijne (Fusion 8HD) een paar weken geleden gekocht (999) en ze hadden nog meer, ook 6HD (zie website):okdan:

Back