• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MicroQ, WavestationEX, Absolute2's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

binaural

Ouwe rot
Hoi!

Ik bied te koop aan:
Wavestation EX (de keys dus). Intern prima, keys ook, maar de knoppen zijn sticky en het display piept en is zwak. Dit alles verhelpen kost ongeveer 75 euro. De vorige heeft een centrale C met pen als zodanig gemarkeerd. Prachtige synth, inclusief netsnoer en manual. Verder nog een aantal kaartjes (PCM en data), o.a. Piano en Film (ik zoek ze precies na bij concrete intresse). Alles bij elkaar € 250,--.

Waldorf MicroQ, blauw. Alleen in rookvrije studio gestaan, maar (te) weinig gebruikt. De parameter-pots zijn niet helemaal goed meer, maar werken nog wel. Prachtige machine, met doos, adapter, handleiding etc. 200 euro.

Spirit Absolute 2 passieve monitors. Uitstekende staat, alleen in rookvrije studio gestaan. Weg in verband met andere monitors. 100 euro.

Prijzen zijn vraagprijzen, maar keep it real. Alles mag in 1 koop weg voor 475 euro's. Geen geld, lijkt me toch! Te beluisteren (de speakers alleen via een gare versterker) in Nijmegen.

Met Mono Evolver (laatste versie, superstaat) te ruil tegen bijvoorbeeld Mono Evo keyboard mogelijk.

Info? PB of bel (06) 47362416

Update!

De Absolute 2's zijn verkocht.

De wavestation kan voor precies 75 ex BTW voorzien worden van gloednieuwe knoppen en display. Hij is dan weer helemaal 't mannetje.

En, last but not least. De prijzen zijn VRAAGprijzen. :)

Schop!

In verband met de gewenste aanschaf van een Prophet 08, kunnen de prijzen nog wel iets omlaag. Ik ben bereid de Wavestation voor 220 te laten gaan, inclusief de kaarten. Da's een absoluut koopje. Ook over de prijs van de mQ valt te praten. Tot slot eventueel een DSI Evolver desktop in perfecte staat met laatste OS te verkrijgen. Prijs: 350 euro (die hoeft zo nodig niet weg...).

Topictitel aangepast.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back