Ed Starink

Origineel geplaatst door synthpower
Ik vraag me, wat jij eigenlijk van Starink kent?! >:|

Ik ben misschien bevooroordeeld door de Synthesizer greatest CD's maar wat ik van hem gehoord heb vind ik dus niet erg goed....Daar ben ik wat betreft hem dus wel op afgeknapt...
Ik weet dat hij een boel apparatuur heeft, en daar echt wel goeie muziek mee zou kunnen maken...

Relax een beetje, want dit is MIJN mening, en dus zeer subjectief...

Als jij het wel goed vindt, is dat jou goed recht...8) :biertje: :peukie:

Origineel geplaatst door synthpower
aaah... zo kent u een musicus die betere covers maakte?! Wie? :duivels:

Eeh, ja, ik ken 1 betere cover dan het origineel:

Venus!

De Bananarama / Stock / Aitken / Waterman versie van dit nummer is vele malen beter dan het origineel van Shocking Blue!

Toch?

Bovendien visueel aantrekkelijker dan die dikke zeug van een Mariska Veres.

Sorry, ik liet me even gaan......

Peace :engel:

Ed Starink Ken ik idd van Synthesizer Greatest.
Ooit een cdtje gekocht (de eerste).
Niet van onder de indruk.
Ho ja, ik kreeg ooit van m'n verjaardag een Cd van meneer Ed: "Retrospection"
Ik zei vriendelijk dankjewel en 'm vervolgens opgezet.
Nou, Dit moet je draaien met een zenuw behandeling van de tandarts!
Maar hij funktioneert goed als onderzetter.:D

Ik ken ook alleen de eerste synthesizer greatest (theme from antarctica ... tubular bells)
Ik begrijp wel dat covers bijna nooit aan 't origineel kunnen tippen en dat jarre en vangelis heilig voor jullie zijn. Maar op zich staan hier toch best een aantal geslaagde tracks op IMO.... leg mij maar 's haarfijn uit wat er zo fout is aan 'Theme from Antarctica' of 'Chariots of Fire'. Jullie konden dit vast allemaal zelf hebben gemaakt?
Nou ja, dit was zo'n beetje de eerste synthmuziek die ik hoorde als ventje van 12, en ik vond 't toen geweldig.... dus vandaar dat ik het even moet opnemen voor deze cd.

is gewoon simpel: ze hadden bij arcade gewoon de originelen moeten licenseren.. als je nu bv van techno of trance houdt, zou je dan een compilatie CD kopen met allemaal covers van de originelen? denk ut nie....toen waren de tijden natuurlijk anders, en de composities zijn ook niet te vergelijken met de simpele muk die je tegenwoordig vaak voorbij hoort komen, maar dat doet niets af van het feit dat het gewoon covers zijn....geen eigen interpretaties ed...... te vergelijken met het namaken van rolexen in china......is misschien ook heel goed gedaan, maar het blijft een kopie..

Olaf

Back