Audjoo Helix

martin

Stamgast
Hallo forumleden,

Ik ben op zoek naar de laatste beta versie van Audjoo Helix.

Op de site is hij momenteel niet te downloaden,dus is mijn verzoek
of iemand hem naar me toe kan mailen.

Mijn dank is groot!!

Martin.

zit momenteel in denemarken ...wanneer ik weer thuis ben zal ik je hem doormailen

Bij deze. Uitpakken in je VST plugins folder waar de rest ook staat.

Attachments

• audjoo.zip
    467 KB · Bekeken: 136
Thanks!!!!!!

Echt bedankt voor jullie snelle reacties!!!!

Nu effe chekken of hij echt zo vet klinkt als die demo mp3's.

Martin

Waarschijnlijk niet, die demo MP3's zijn allemaal van de nieuwe commerciële versie die binnenkort gereleased wordt en die veel meer kan. Maar de freeware versie is ook niet verkeerd :okdan:

Iets wat aan de "vetheid" (naja, relatief natuurlijk) bijdraagt is de limiter die op het geluid zit. Die laat het wat knetteren.

De nieuwe versie ziet er veelbelovend uit! Hoop dat ze de UI-dingetjes hebben verbeterd (time-level envelopes zijn voor romplers, niet voor VSTs).

voor de mac gebruikers: Hier is het archief waar je ook osx installers kan vinden van de laatst uitgebrachte versie.
Vet ding trouwens. Zware klote gui imho maar het geluid vind ik echt super oke!

En de commerciële versie is nu ook uit 8) Met 149 dollar helaas wel prijzig, maar goed dan heb je wel wat...

Demoversie is te downloaden op de website

Wow, da's wel stevig; Massive kost maar $50 meer. Ik denk dat ze meer fans krijgen als ze de prijs weten te drukken naar $99, dan kunnen ze ook betere concurrentie geven met Z3ta+. Of er moet binnenkort een group buy zijn.

WTF..hij kost 149 dollar maar als je hem wilt kopen in euro's dan is ie 152(incl. btw). Dat is dus zo'n 180 dollar. En dan te bedenken dat dit ding uit Zweden komt.
Daar klopt dus geen drol van

WTF..hij kost 149 dollar maar als je hem wilt kopen in euro's dan is ie 152(incl. btw). Dat is dus zo'n 180 dollar. En dan te bedenken dat dit ding uit Zweden komt.

toch wel, want hij kost 177 dollar btw inbegrepen...

veel geld. maar het is een supergeprezen synth, dus hij wil meedoen met de allerbeste jongens. en eerlijk gezegd is de synthese kwaliteit van dit ding superhoog. maar het bljft een hoop geld voor 1.5mb :L

Ehmm...ok, dan neem ik mijn woorden enigzins terug maar toch klopt er nog steeds iets niet.
Voor Amerikanen is het veel goedkoper om iets in Amerika te kopen dan voor een Europeaan (importbelasting etc) maar dat voordeel heb je dus blijkbaar niet als je iets in Europa koopt als Europeaan...
Wat maak ik me ook druk hahaha..fuck it :kimono:

Volgens mij is de ontwikkelaar een Zweed die in Amerika woont. Het is veel geld maar Sylenth1 kost ook 139 euro en is een groot succes. Zodra er (ongetwijfeld goede) reviews in de bekende tijdschriften komen zal Helix denk ik als een tierelier gaan verkopen.

Sorry voor het schopje omhoog, maar:

Dit is echt een TOP plugin! Lekker dik geluid dat je eruit kan halen! Normaal greep ik, als ik een nieuw project startte altijd gelijk naar de TI, maar dankzij deze plug staat hij al een paar dagen uit:) Het kost je wat geld, maar dan heb je ook zeker een vette plugin. Dikke aanrader!:okdan:

OP basis van de MP3 demo's kan ik me echt geen mening vormen over dit ding. Ik hoor alleen maar een hele hele berg fx.

Klinkt in dat genre allemaal niet verkeerd maar ik moet zoiets eerst eens droog horen voor ik een mening kan vormen. Jammer van die fx soaked demo's. Maar toch ga ik de demo eens uitproberen. Ben toch een beetje benieuwd.

Overigens wel nette sounds voor puur synthese (wel wavetables maar toch).
Kwa prijs zit dit toch iets te dicht bij massive denk ik maar massive is wel een regelrechte cpu hog en deze plugin lijkt dat niet te zijn. Dus het spreekt mogelijk wel een andere markt aan.

Ik start overigens nooit de TI als eerste.....eerder als laatste voor vulgeluiden. :)

Laatst gewijzigd:
Overigens wel nette sounds voor puur synthese (wel wavetables maar toch).
Kwa prijs zit dit toch iets te dicht bij massive denk ik maar massive is wel een regelrechte cpu hog en deze plugin lijkt dat niet te zijn. Dus het spreekt mogelijk wel een andere markt aan.
Heuwj, niets tegen wavetables he8o) Wat me vooral aanspreekt in deze plug is de hoeveelheid modulatiemogelijkheden die je hebt binnen de vst zelf. (36x2)
Daarnaast is ook die hyper-oscillator functie wel vet. Scheelt veel tijd als je een lekkere gedetunde sound wil:okdan:

Back