Latronic Notron Sequencer

Status
Please reply by conversation.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik ben op zoek naar een Latronic Notron Sequencer. Liefst mk II, maar I is ook al okee.

Wie heeft er aub eentje voor mij. Ik wil er veel voor betalen.

Niemand, kent er niemand iemand met zo'n sequencer?

Wat is overgins de prijs van die bakkies?

Originele prijs was 700 pond, maar dat zegt nu natuurlijk niets. Volgens mij zijn er een paar honderd van gemaakt.

Hier staat overigens de manual van het ding.

Hij ziet er wel jaren 60 spacey uit zeg!

Wat je zou kunnen doen is dat woord latronic invoeren bij ebay als faforiete zoek opdracht en dan onder world wide als er ergens een op een ebay word aan geboden krijg je een E-mail van ebay dat blijft hij een half jaar onthouden dat woord en als dat verlopen is krijg je gewoon een mailtje dat je het kan verlengen 8) succes, als ik er een toevalig zie dan mail of pb ik wel.

Origineel geplaatst door marcuuu
Wat je zou kunnen doen is dat woord latronic invoeren bij ebay als faforiete zoek opdracht en dan onder world wide als er ergens een op een ebay word aan geboden krijg je een E-mail van ebay dat blijft hij een half jaar onthouden dat woord en als dat verlopen is krijg je gewoon een mailtje dat je het kan verlengen 8) succes, als ik er een toevalig zie dan mail of pb ik wel.
Dat doe ik uiteraard al, maar er staat er echt nooit eentje te koop.
Ik heb ook notron erin staan, en dan krijg je allemaal advertenties van norton applicaties..
Ik zou het erg op prijs stellen als je me waarschuwt als je er eentje vind.

Ola!

Misschien heeft iemand er hier ooit mee gewerkt...

Ik kan een MkI en een MkII krijgen. Die MkII is geflightcased, de MkI mist wat knoppen die je er nog op moet lijmen, maar is dus ook goedkoper.

Wat zijn de voors en tegens, en welke van de twee heeft last van de "sudden death"?

MarkI:
NOTRON%20big.jpg

MarkII: (Ledjes zijn gekleurd!)
N8.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back