[Track] Weeral acid? (626 in actie)

oli303

Ouwe rot
Sorry, maar ik kon het niet laten :
http://oli3030.tripod.com/626303.m3u

Aangezien doosjes en knopjes muziek de laatste tijd schande en taboe is op dit forum, ... post ik maar een wacky-acid track.
Volgens goeie ouwe doosjesregels : met de klak gesmeten naar de opbouw, geen melodie en redelijk wat cutoff-tweakin'
Deze post is ivm. deze thread :
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?goto=newpost&threadid=10251
die over de tr-626 gaat. En die heb ik een beetje zwaar gebezigd in deze track.

Wie heeft er een mening : is het te doen (in zen genre) of compleet af te breken?

alternatieve link :
http://oli3030.tripod.com/ondafloor.mp3

Laatst gewijzigd:
Temporarily Unavailable

The Tripod page you are trying to reach has exceeded its hourly bandwidth limit. The site will be available again in 2 hours!

Thank you!

Werkt toch nog niet lekker..

gewoon effe met het rechter knopje saven. Dat werkte bij mij.

sorry, maar er is precies een beperking bij tripod...
Als het verkeer naar je site te druk wordt op een bepaald moment, dan schakelen ze hem even uit... Dat is zo ultra-cut...
Kent er iemand een deftige gratis service waarmee ik files online kan zetten???
Bij mijn provider kan ik 20MB online zetten, maar kheb een beperking van maximum 2MB files. Dat sucked dus ook bigtime aangezien de MP3's wel iets groter zijn...

Origineel geplaatst door omiel
gewoon effe met het rechter knopje saven. Dat werkte bij mij.

Dan wil ie bij mij suspend.htm opslaan

Help Mij, plz!

Help Mij, plz!

Waar kan ik deze paar megs online zetten?
Ik heb al alles geprobeert, maar alle gratis webspace-diensten hebben allemaal een file-size limit of een bandwidth-limit (tripod). Mijn provider (planet internet) maakt veel reclame voor hun 20MB webspace, maar hebben ook een 2MB filesize limit (staat troouwens nergens in de specificaties van hun ADSL-abonnement)...
Maw. ik ben dus benadeeld en kan geen MP3's online zetten, tenzij aan 96kbps of zo...

Kan iemand mij hulp bieden?

dank je wel...
Ik moet daar toch een oplossing voor vinden. Das toch al de 2de keer dat ik die misserie voor heb.
kHeb nog geprobeerd om het te uploaden naar mijn provider, maar elke FTP-client (inclusief standaard unix-ftp) crashed na 2MB ==> Planet Internet sucks. Ik denk dat ik van provider ga veranderen!

Re: Help Mij, plz!

Re: Help Mij, plz!

Origineel geplaatst door oli303
Waar kan ik deze paar megs online zetten?
Ik heb al alles geprobeert, maar alle gratis webspace-diensten hebben allemaal een file-size limit of een bandwidth-limit (tripod). Mijn provider (planet internet) maakt veel reclame voor hun 20MB webspace, maar hebben ook een 2MB filesize limit (staat troouwens nergens in de specificaties van hun ADSL-abonnement)...
Maw. ik ben dus benadeeld en kan geen MP3's online zetten, tenzij aan 96kbps of zo...

Kan iemand mij hulp bieden?

das gek... ik heb ook planet en ook ADSL van hun maar ik heb files van bijna 8 mb op mijn webspace staan...

zwaar lekker trekje trouwens!!!

:okdan:

Re: Re: Help Mij, plz!

Re: Re: Help Mij, plz!

Origineel geplaatst door STicKX
das gek... ik heb ook planet en ook ADSL van hun maar ik heb files van bijna 8 mb op mijn webspace staan...

Planet Internet België? Waarschijnlijk Nederland?
Ik heb echt alles geprobeerd, maar na 2MB blokkeert de verbinding met de ftp-server gewoon met om het even welke ftp-client. Ik heb het ook al vanaf 3 verschillende PC's proberen uploaden...

Ik vindt em net iets te snel en zou voor een b...b...b...b bassdrum gekozen hebben.
Ook houd ik niet zo van dat open hihat geluid en nog wat andere dringetjes.

ik zal ook wel weer een acid nummertje uploaden.

ok qua sound.. maar volgens mij toch iets te simpel.

al is het maar een 'live' knoppengedraai demotje, een klein beetje opbouw en varatie (en mischien een interresantere tb riff ?) had leuk geweest..

ah ja

heb dan ook maar es vlu over de track geskipped

Origineel geplaatst door sander
Ik vindt em net iets te snel en zou voor een b...b...b...b bassdrum gekozen hebben.
Ook houd ik niet zo van dat open hihat geluid en nog wat andere dringetjes.

ik zal ook wel weer een acid nummertje uploaden.

Bedankt voor de mening, maar ik denk dat een 4/4 b...b...b...b BD een beetje boring zou zijn. Persoonlijk ben ik de klassieke 4/4 afgetunede boenken of stompen een beetje beu, daarom dat ik hier een iets meer gebroken pseudo-4/4 ritme heb gebruikt...
Zelf hou ik meer van die crappy klanken (oa hats) v/d 626, daarom dat ik bewust ook zoveel van die tussenklankjes in de ritme-patterns gestoken heb. Dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur en dat kan bij iedereen verschillen...
De opbouw is inderdaad misschien wat simpel, maar tis ook gewoon live bespeeld en opgenomen met enkel een 303, een 626 en een delay-effect. Daar kun je natuurlijk niet echt de 9de van Beethoven mee herschrijven.
Ik had deze track eigenlijk meer gepost om de klank van de 626 te demonstreren. De sound van het nummer is misschien wel wat dated natuurlijk, maar ik heb er mij wel mee geammuseerd.
Bedankt voor de meningen.

Back