• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Micro Q

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
De 'gewone' Micro Q (met 25 stemmen) In nieuwstaat. Laatste software versie, manual.
450 euro svp.

Gewone bedoel je de geel kleurige bij of niet ?
450 E is echt een aan rader was bij het begin 1800 piek bij thomann en 2100 bij feed back :)
******geel is de classic :) veel mooier als blauw******
Heb je geen Roland md 8 te koop ?

Origineel geplaatst door marcuuu
Gewone bedoel je de geel kleurige bij of niet ?

Hij is geel ja, maar er schijnt ook een lite versie te zijn en dit is dus niet de lite, maar de gewone.

Waldorf is echt een verhaal apart hè?! De Wave, ok. Daarnaast jarenlang teren op de microwave1, 2 en xt.
En dan ineens de Pulse, grote kraker, Q, de software attack, de rack attack, Q zus, Q zo.
Ze doen het goed. Zitten toch echt in een hoek van de markt, de waldorf sound herken je ook zo, in al hun produkten, maar ze doen het goed.

Pulse en micro Q hebben wel allebij een heel verschilend gluid vind ik,maar waldorf is gewoon super vet en als ze met iets nieuws interesants op de markt komen dan ga ik vrij snel naar een winkel om een hem uit te tjekken.

ik heb wel intresse!!!

zie je PMbox 8o)

450 E is echt een aan rader was bij het begin 1800 piek bij thomann en 2100 bij feed back

vergis jij je niet met de Q - in plaats van de MicroQ

Kheb hier nog een Q -rack staan in perfecte staat waarvan ik overweeg hem weg te doen voor iets anders of een leuke prijs, laat maar komen die reacties

Nee, ik denk niet dat hij zich vergist, de gewone Q-rack is nu nog steeds duurder dan de genoemde prijzen.
Reactie op je post (laat maar komen toch??): zet er maar een vraagprijs bij, het liefst in je eigen thread, maar hier mag ook natuurlijk. We gaan niet moeilijk doen!

oops - ik was ff verkeerd - Er werden nog prijzen in gulden vermeld - ik dacht ff aan euros.
Laat dus maar ;o)

en over de prijs van mijn Q rack - ik weet niet 100% zeker hoeveel ie nog waard is ? 1100 euro ofzo ?
Of een dergelijke synth in ruil.

Origineel geplaatst door Anode
ik heb wel intresse!!!

zie je PMbox 8o)

ha Ron,
ik weet niet of emails en pb's doorkomen bij jou, daarom vraag ik het maar even hier:
heb je het geld voor de micro Q al overgemaakt? wanneer, en was het per postgiro of bank?
de micro Q staat hier namelijk al een weekje netjes ingepakt en wel te wachten tot-ie naar jou toe mag.
in de tussentijd heb ik ook andere geïnteresseerden afgezegd.
laat svp even iets van je horen.
bedankt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back