GEZOCHT!!! Teisco 110f of 60f

Status
Please reply by conversation.
Maar die koop je niet voor 350 / 400 .. Daarom zeg ik, voor dat geld koop je beter een juno60 dan bij een 100f of 60f ..

helaas nu niet meer jaartje of 4a5 gelee ongeveer wel nog 450 voor een 110
check back files
dsf

ok
Maar als iemand er een heeft zou ik toch willen onderhandelen.
Trouwens nu je het zegt is de 100f ZEKER ook niet mis!

Ik heb een 100f te koop,ook vet mag weg voor 350

Hey als ik geld heb wil ik hem wel kopen!
Ik heb wat video's op internet bekeken, echt vet! Maar dan moet ik wel nog wachten op geld met nieuwjaar!
Is ie nog in goede staat?
Merci
Oliver

ik kijk naar het geld, voor 350 / 400 zijn interessantere bakken te koop dan een kawai 100f/60f maar dat schijnt niemand te begrijpen. Deze bakjes worden een beetje gehyped op dit forum en dat zie je terug in de prijs. 3 jaar geleden raakte ik deze beide synths met veel moeite kwijt voor 175,- en 150,- 't zijn leuke bakkies hoor maar erg beperkt.

re: vraag

re: vraag

@ollie op pagina 1 bood ik hem je aan, toen wilde je hem niet nu is die al weg, spijtig ik had hem je graag verkocht.
Maar niet getreurd ze zijn echt niet zo zeldzaam hoor,

Ja ik vond het nou ook niet echt handig dat je rombraz af wees(jammer de bammer dat mijn financien het ook niet toe liet, wil graag een tweede erbij. maarja pindakaas...)=(

@ollie op pagina 1 bood ik hem je aan, toen wilde je hem niet nu is die al weg, spijtig ik had hem je graag verkocht.
Maar niet getreurd ze zijn echt niet zo zeldzaam hoor,

Srry
Ik had toen nog ni veel info over teisco en iedereen van mijn omgeving zei 110F so kdacht da da mss het toch ni was, maar ik was fout.
F**k!

p.s. Die gene die er 2 heb waarvan 1 al jaren open in een flightcase zit heeft toch wel geantwoord???? In iedergeval blijft die lekker in z'n case. Sorry.

Ik snap hem best hoor(alleen niet de verkoop). Het is echt een geweldig ding.(heb trouwens ook siel cruise in mijn stal)

wat heeft de siel cruise te maken met de 100f ?

is en non c gate board met een simple ,..doch ok sound. ,
bass synthje erin met wat organ / strin alike sounds aan derechterkant

de 100f = een brute 1 osc audio in met cv gate freak bak ..vindt m in de verste verte ..uh nietmet de siel cruise vegelijkbaar
2nd ik zou toch best eenseen 110 f willen / sound xamples ergens ?
want 60fken k ...,
maar de 110 heeft toch net zoveel power as de oddy/ cat ..bv denk ik ook decs15/30
aleemaal [d8ik] ded icated parts geen ssm / cem sound opwekkers :z

dat geluid kenk wel ...r-ondertusen ; een bv synth met eigen type klankopwekking is wtb merk afhankelijk ,......toen
bv een korg 700/700s/770/800dv
klinken allemaal aardig t zelfde [ oudekorg elementen inside
net as de oude kawai ...= teisco ...voorwiet nog nie wist :stupid:biertje:

om een lang vehaal te ...,
wat sms303 het afgeleerd [de teisco fetish ...:doei::dubbel::engel:]
dat is by mij weers aan gewakkerd ...

iemand die wat vegelijk sounds kan maken / posten hier o :bekdicht:
bv wat pads / drones oas gefriemel / filter type sounds
van de 100f tov andere [wel 2 osc analoge mono synths ]
bv de oddy / evt iemand met een cat
iemand ; :doei::okdan:
evt nieuwe draad ; de 2 oscilatorrige monsterdraad :engel:

wat sms303 het afgeleerd [de teisco fetish ...:doei::dubbel::engel:]
dat is by mij weers aan gewakkerd ...

kzou wel gek zijn om een leuke teisco/kawai bak voor weinig af te slaan :P

Als de prijzen voor een 100F rond eur.350,- en voor een 110F eur.650/700,- liggen... koop ik voor dit geld liever iets anders, dat is eigenlijk wat ik bedoel ;)

Ron de K3m mod is niet zo ingrijpend. Wat ik begreep zijn het een aantal draadverbindinkjes vanaf elke filterchip naar een afzonderlijke potmeter toe. Als dit in een mooi afgewerkte 19" break out kan worden verwerkt zal de K3m wsl 2He hoger worden. (wat klinkt het toch makkelijk als je t zelf niet kan :engel:)

100f heeft ook envelope voor de vcf, ,ik heb er al 6 gehad, jeukt nu ook alweer, die van mij is net opgehaald door een vriendelijke Belg.

ik heb/had er nog 1 maar die heb ik aan brz verkocht
:-)

Ik heb een Teisco 110F liggen. Alleen is de eindtrap kapot. Ik heb deze al eens laten repareren en toen deed hij het weer jaren perfect. Verder ontbreken de houten (zilverkleurige) zijpanelen. Ik deze nog wél ergens liggen dus je krijgt ze erbij.

Ik wil er, in de huidige staat, € 250,- voor hebben.

TEISCO 110F

TEISCO 110F

Ik heb een Teisco 110F liggen. Alleen is de eindtrap kapot. Ik heb deze al eens laten repareren en toen deed hij het weer jaren perfect. Verder ontbreken de houten (zilverkleurige) zijpanelen. Ik deze nog wél ergens liggen dus je krijgt ze erbij.

Ik wil er, in de huidige staat, € 250,- voor hebben.

... en hij is inmiddels gereserveerd

Status
Please reply by conversation.
Back