Stabby
Ouwe rot
Ik ben enkele maanden begonnen met mijn eerste studio op te bouwen. Voorlopig leg ik alles op mijn bureau, maar die raakt stilletjesaan vol en die ruimte heb ik natuurlijk nodig om te studeren. Ik wil daarom verhuizen naar de hoek van mijn kamer waar ik nog plaats vrij heb. Daarom een paar vragen die dat wat eenvoudiger zouden moeten maken:
1) Wat doen jullie om de studio er niet te slordig laten uitzien? Ik heb nog niet eens zoveel toestellen en overal liggen kabels verspreid. Dat zal alleen maar verergeren in de toekomst.
2) Naar wat voor tafel en stoel kan ik best kijken? Ik zou gewoon eens bij Ikea kijken, maar misschien is er ook iets studiogericht dat wat extra te bieden heeft? (bv ingebouwde stopcontacten of een oplossing om kabels zoveel mogelijk uit het zicht te krijgen).
Andere tips zijn altijd welkom. Alvast bedankt!
1) Wat doen jullie om de studio er niet te slordig laten uitzien? Ik heb nog niet eens zoveel toestellen en overal liggen kabels verspreid. Dat zal alleen maar verergeren in de toekomst.
2) Naar wat voor tafel en stoel kan ik best kijken? Ik zou gewoon eens bij Ikea kijken, maar misschien is er ook iets studiogericht dat wat extra te bieden heeft? (bv ingebouwde stopcontacten of een oplossing om kabels zoveel mogelijk uit het zicht te krijgen).
Andere tips zijn altijd welkom. Alvast bedankt!