PacTec PT-10 behuizing

Absynthe

Ingeburgerd
Heb recentelijk 3 PT-10 S behuizingen besteld bij pbe Electronic GMBH (maar nog niet betaald), en kreeg de volgende factuur thuis:

Opbouw prijs:

Auftragwert netto 46.53
Verpackung/fracht 27.00
-----------------------------
Nettobedrag 73.53
19% MWSt 13.97
-----------------------------
Rechnungsbetrag 87.50

Dit is ~29.15 per behuizing. Is er een goedkopere manier om deze behuizing te verkrijgen?

Aangezien ik er maar 1 nodig heb voor m'n Midibox, moet ik er dus nog 2 zien te slijten. Dus als mensen er belang bij hebben.....

de verpakkingskosten en vracht zijn wat aan de hoge kant.
vanuit duitsland zou het niet meer dan 12,- moeten kosten, behalve als de
duitse postbode het op de fiets aan de deur komt brengen.
ik kom steeds meer bedrijven tegen die een extra centje willen verdienen op de vrachtkosten, die zijn bij moi aan het verkeerde adres, daar koop ik uit principe niets.
ik vindt, als je op zo'n manier je inkomsten moet halen als bedrijf, dan moet je gewoon de artikelprijzen verhogen.
geeft duidelijkheid, en de klant voelt zich niet aan alle kanten genaaid.
ik zou dus verder zoeken, voor die prijs kan je vast wel wat vinden.
binnen nederland zijn verzendkosten 6,20 tot 10 Kg.
groeten,
jeroen

RS is ook het eerste wat mij te binnen schoot. Alleen moet je daar voor meer dan €50,- ex btw bestellen anders komt er €6,- ex btw toeslag bij :S. Dus dan zit je ook al aan €30,- incl (per doosje) en dan komt daar ook nog verzenden bij, wat ik niet op hun site kan vinden. Wat ik me alleen afvroeg: waarom bestel je 3 PT10's als je er maar 1 nodig hebt?

RS is ook het eerste wat mij te binnen schoot. Alleen moet je daar voor meer dan €50,- ex btw bestellen anders komt er €6,- ex btw toeslag bij :S. Dus dan zit je ook al aan €30,- incl (per doosje) en dan komt daar ook nog verzenden bij, wat ik niet op hun site kan vinden. Wat ik me alleen afvroeg: waarom bestel je 3 PT10's als je er maar 1 nodig hebt?

Dezelfde €50 minimum order ;{

Welke van de 2 bij RS is de zwarte?

PS: MB-6582 (met 4x 8580, 6581)

Laatst gewijzigd:
Mouser ( tegenwoordig helemaal euro-minded) heeft ze voor 17 euro.
Omdat het uit de VS moet komen wel meer verzendkosten (20) maar geen minimum order dacht ik. En gratis verzenden vanaf 75 (mocht je er meer kunnen slijten).

Mouser ( tegenwoordig helemaal euro-minded) heeft ze voor 17 euro.
Omdat het uit de VS moet komen wel meer verzendkosten (20) maar geen minimum order dacht ik. En gratis verzenden vanaf 75 (mocht je er meer kunnen slijten).

En niet te vergeten die leuke naheffing van TNT-post ;{

Back