[Techno] Thijs Tilkin - L'Annonce

ThijsT

Nieuwkomer
Thijs Tilkin - L'Annonce
Techno
6:55 Min
160 KB/s

Track is geproduced met behulp reason 4.0 en daarin ook afgemixed.
Het Idee is om een 'masserende' techno track neer te zetten die je al luisterende mee neemt.
Ben al jaren bezig met produceren, maar dit is het eerste nr afgemixt op mijn nieuwe monitor setje (KRK RP5). Dus opbouwende kritiek op de geluidskwaliteit is zeer welkom. Dat is namelijk een vlak waar ik de komende tijd zeer veel winst en groei wil behalen.

link:
http://share.ovi.com/media/thijstilkin.public/thijstilkin.10033?sort=5

Laatst gewijzigd:
Lekker trackje! Ritmisch helemaal de sound van nu. Ik vind alleen die piep op de kick gruwelijk irritant worden. En mischien duurt het soms iets te lang voordat er een afwisseling in de gekozen melodinoten komt, maarja, techno heh :) Het flowt lekker allemaal. het synthje dat bij 3.20 in komt ongeveer, vind ik een beetje cheap soundje hebben, maar ik vind zulke dingen ook altijd lastig echt vet te maken in reason 4.

Wat het afmixen betreft, volgens mij zit je wel aardig op de rit. Mischien is het onderin nog een beetje lafjes, maar kan ook best ok zijn zo. Gebruik je wel een sub bij die krk 5jes? Ik zit hier met 8 inchers te werken en mis vaak nog een goed zicht op het gebied onder de 40hz. Dat is wel lastig met house/techno. Verder kan het mischien allemaal nog wel wat "opener" klinken.

Hoop dat je iets aan mijn tips hebt.

Back