2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
End-of-the-earth1.jpg

jongens we moeten gewoon nog even geduld hebben...
"Paus Benedictus XVI zei dat homoseksuelen "de essentie van het menselijk wezen" vernietigen."
en aangezien er meer mensen hier op de wereld datzelfde gekke geloofje volgt als de paus en er volgens mij een stuk minder die iets van de maya's aanbidden.... ow en ik zou ook maar gelijk jehova worden want volgens hun is er maar voor een klein aantal mensen een plekje in hun hemel

het is allemaal symbolisch, die 144K heeft geen ene bibs van doen met het aantal mensen/zielen die in hotel jaweh mogen verblijven, net zo min dat 33 ook maar iets met de leeftijd van gristus te maken heeft etc... en de club van kabouter puntmuts, die in der guten alten Zeit bij de hitparade jeugd vertoefde, is highjacker #1 van 'het menselijk wezen'...

"Paus Benedictus XVI zei dat homoseksuelen "de essentie van het menselijk wezen" vernietigen."

was dat niet toen hij het had over de plegers van seksueel misbruik binnen de kerk ?

in het algemeen is de vraag of wij het zouden merken als we al waren binnengetreden in de andere dimensie.
( gezien echter bass' reacties begin ik ook gaandeweg te twijfelen).
denk dat ik maar eens onder het bureau vandaan kom en wat ga "tweaken aan m'n fenix"
of wacht eerst nog even eentje uit de oude doos , om het af te leren :

https://soundcloud.com/sunnypedaal/5-wielie-is-in-het-land

Laatst gewijzigd:
hilltrees actie was al voorspelt inderdaad

jongens op naar de volgende oud en nieuw !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back