2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
een collega begon erover, dat in 2012 iets zou plaatsvinden wat een hele overgang op aarde zou betekenen, een polar shift....

http://www.survive2012.com/geryl1.php

weet niet wat ik hiervan moet denken...

heeft iemand hier ook wat van gehoord??

ja hoor..dat is al milennia bekent.
Ik ongeveer al 30 jaar
De maya's hadden er al over, en hebben hun calender daarop aangepast.

Volgens mij was het 12 augustus 2012
Google maar eens voor meer info.

Maar wat heeft het met synths te maken ?
Ga je gauw wat gear aanschaffen of doe je alles weg :D

daarom staat dit in overig hahah...

misschien zijn hier op t forum wat science gasten die er meer over weten..

ow ja nu dus maar snel vette synths kopen en je geld opmaken :D

Betekent dat dan dat we de polariteit van al onze voedingen ook moeten omdraaien om de synthjes weer aan de praat te krijgen ?

bass: ben selectief bij het googlen naar dit onderwerp. Er zijn veel sites waarbij deze materie op 1 hoop gegooid wordt met de meest vage theorieën, met een hoop doemdenken als gevolg.

Damm, moet ik dan ook mijn beeldbuis ruilen met iemand in australië?

Eerder december 2012 hé, niet augustus.

Op www.grenswetenschap.nl staat het knettervol met allerlei info omtrent dit verschijnsel en mogelijke veranderingen.
Verder op googlevideo ff zoeken op 2012 en je bent uren zoet.

Of er daadwerkelijk iets gebeurt moet ik nog zien, vind het erg interessant maar heb geen schuilkelder in de tuin klaarstaan ;)

Gaan we dan ook links rijden?? Misschien kunnen we de aarde redden door er een hele grote diode op te solderen.:eureka:

moeten we zeker ook achterstevoren gaan praten? *D
wat een onzin verhaal, de aarde gaat ineens achteruit draaien? voor het zo ver is zijn wij al lang het pijpje uit=), zodra de aarde langzamer gaat draaien valt de zwaartekraacht weg en zweven we de ruimte in. UP UP and away.
Playing our synths in heaven:engel: or hell:duivels:

een collega begon erover, dat in 2012 iets zou plaatsvinden wat een hele overgang op aarde zou betekenen, een polar shift....

http://www.survive2012.com/geryl1.php

weet niet wat ik hiervan moet denken...

heeft iemand hier ook wat van gehoord??

Wat jouw collega bedoelt, staat hier aardig duidelijk beschreven..
Dit beschrijft het ook wel aardig, in het kort.

Betekent dat dan dat we de polariteit van al onze voedingen ook moeten omdraaien om de synthjes weer aan de praat te krijgen ?

we moeten dan ook al onze kabels omsolderen afscherming aan de pin en +- aan de mantel van de stekker !.
ook worden linksdragers, rechtsdragend en omgekeerd !
poeh..

Heel dat Maya gedoe is zo'n idiote onzin.
De "polar switch" is simpelweg het ompolen van het Aardse magnetische Noorden en Zuiden. De Aarde zelf moet daarom helemaal niet mee kantelen. De wetenschap is er absoluut niet uit of dit echt zal gebeuren (of al gebeurd is) en mij zal je nooit kunnen wijsmaken dat die Maya's dat allemaal wel al wisten. In Maya sites is bij mijn weten nog nooit ijzer gevonden dus hoe zouden ze ooit iets over magnetisme kunnen geweten hebben? Toen Columbus voet aan grond zette daar, was het hele continent nog in de late steentijd.

Allemaal "New Age" gereutel. :D

Het is ook allemaal dikke onzin. Dat die maya kalender eindigt in 2012? Het zou wat. Dat is waarschijnlijk zo gegaan:

Maya1: Kijk mijn nieuwe kalender! omgwtfpwnd zo goed is ie!
Maya2: Maar hij stopt in 2012!
Maya1: Ik kan niet verder tellen! En daarbij: dat is pas over duizenden jaren! Who cares!

En dan zijn er stapels zweverige idioten die allemaal domme voorspellingen doen over het einde van de wereld. Er zijn op internet sites te vinden waarin voorspellingen die niet uitgekomen zijn gedocumenteerd worden: http://www.religioustolerance.org/end_wrl2.htm Deze is heel aardig, hoewel die zich concentreert op de gristelijke voorspellingen.

iig: als je dit gelooft of serieus neemt ben je een idioot.

Oh, en als de aarde langzamer gaat draaien zweven we niet weg. De rotatie van de aarde heeft geen invloed op de zwaartekracht van het kreng. Dag en nacht worden alleen langer, das alles. En waarschijnlijk komen er ook kilmaatveranderingen en zo, maar dat is het dan wel zo'n beetje.

de aarde bestaat voorlopig nog wel iets van 3 miljard jaar....
de zon slokt de aarde tzt op als ie begint te expanderen....
pas DAN is het voorbij met de aarde....

en dat polen omdraaien stelt ook geen reet voor in de kosmos....
hele melkweg stelsels worden verzwolgen door super zware zwarte gaten...

leuke dingen zijn wel "dark matter" daar is veeeeeeeeel meer van aanwezig dan
gewone materie.....

Eh, volgens mij gaat dit NOG minder over synths dan DJ mixers. Sluiten deze zweefneuzelthread dus
ho ho we hebben het hier wel over ompolen , aardding aardig uh aarding en da's heeel belangrijk voor het welbevinden van de professionele studio.
WEL synthgerelateerd dus ( nanananana....):dj:

Het is een raaskallender.

Wat is overigens het verschil tussen een astronomische kalender en de Jezus Christus kalender van de Chinees? Of bedoel je soms astrologische kalender? Wat dat ook moge wezen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back