Ja, weer een [Track] !

Dobre

Ouwe rot
Hier is eindelijke het resultaat van maanden noeste arbeid!
We hebben geprobeerd om doormiddel van subtiele melodielijnen en op de achtergrond meetrommelend slagwerk een zoetsappig meezingertje te creëren. Let vooral op zijdezachte productie en de mooie overgangen.

Logic 5.5, Emu E6400, Drawmer DL241, D&R Orion.

:engel:

Hier is ie dan...

Lekker energiek, maar mij gaat ie naar een tijdje vervelen. Maar dan is dit ook geen muziekstijl waar ik normaal naar zou luisteren. Ik vind de drive toch wel lekker, ik denk dat je dat maar als een compliment moet opvatten.

Sorry, ik moest even aan toiletpapier denken. (van die grijze) Niet dat ik hier iets mee afveeg of zo. Dit is lekkere energieke muziek.
Voor mij is de mix wat te scherp, mja da's persoonlijk. :)

vind het een sterke track, eigenlijk niets op aan te merken,gewoon lekker gassen...het is er wel 1 die je beter kan ondergaan dan te luisteren doormiddel van een medium als mp3:)

Goed uitgedachte track, vind de opbouw ook erg goed persoonlijk....
Lekkere rappe track zal een goede vloervuller kunnen zijn als climax in de mixset
van een dj.

Goed gedaan van mij krijg je een cijfer: 8+

Cheers mate :)

Jeffrey

heerlijke track!. download ging niet zo snel. dus was wel eeeerruugg benieuwd naar dit brouwsel!
gaaf overstuurd beatje,
en lekkere vocal :D

verder heppie een mooie D&R ;)
groet,
mw

Maak nog eens zo'n lekkere hit als 'the goodmen' Dobre, echt fantatisch!!

gr. Mario

Laatst gewijzigd:
beetje langdradig maar toch vet!

klein beetje een Daft Punk smaakje....als DP juist de ruigheid van deze track zou hebben zou ik dat beter vinden :D

:okdan:

hehehe..
ik vond 'm wel grappig dus...ff snel in elkaar gezet in een vlaag van baldadigheid.

morgen maar weer een hit maken 8>

Origineel geplaatst door da goose
fijn rampestampertje weer, JP waardig, ik zou hem draaien in ieder geval!
opvolger van into the light ?? :engel:

into the light? die ken ik niet hoor :P

[spam mode on]oh ja, die vorige track die ik ooit hier had gepost komt binnenkort uit op pssst music, als jark prongo - dark city,
daarna ene jeffed met into the light[spam mode off]

Dit is echt Daft PUNK :okdan:

Doe je ogen dicht, haal alle onlangs vertoonde verkiezingsfilmpjes voor je ogen en speel dan deze track af. :duivels:

Zou een bijpassende videoclip kunnen zijn.

koele track dobre, hoe die toch nog lekker gaat lopen.. knap !
met extreme shufflewaardes aan het spelen geweest? 8D

Lekker nummer hoor! De eerste paar seconden was ik wel ff in war, maar daarna..:okdan:

Origineel geplaatst door mario
Maak nog eens zo'n lekkere hit als 'the goodmen' Dobre, echt fantatisch!!

gr. Mario

[offtopic] Dobre..pas nu gaat er een belletje rinkelen :) Ik heb hier nog een gesigneerde doorzichtige 12" van jullie liggen. Grappig zeg [/offtopic]

ik vind dit echt helemaal niks, hou maar op ....echt niet!
gaaf nummer!
zo zie je maar more soms gewoon more is

Origineel geplaatst door Skipsel
Lekker nummer hoor! De eerste paar seconden was ik wel ff in war, maar daarna..:okdan:

[offtopic] Dobre..pas nu gaat er een belletje rinkelen :) Ik heb hier nog een gesigneerde doorzichtige 12" van jullie liggen. Grappig zeg [/offtopic]

:P ja joh?
welke dan? zeker een jp ofzo?

Origineel geplaatst door krz
koele track dobre, hoe die toch nog lekker gaat lopen.. knap !
met extreme shufflewaardes aan het spelen geweest? 8D

ik was gewoon te lui om een stuk audio behoorlijk in de maat te knippen 8o)

Origineel geplaatst door Dobre
ik was gewoon te lui om een stuk audio behoorlijk in de maat te knippen 8o)

luiheid dient den mensch ! ik ben dan ook van mening dat het met mij wel goed komt.. 8o)

Origineel geplaatst door Dobre
:P ja joh?
welke dan? zeker een jp ofzo?

JP-13 Funkissshit / SSSSHH!! Yep op Valentijnsdag :D gewonnen bij ID&T radio of toen nog Slam FM denk ik!

Back