Ja, weer een [Track] !

Origineel geplaatst door Skipsel
JP-13 Funkissshit / SSSSHH!! Yep op Valentijnsdag :D gewonnen bij ID&T radio of toen nog Slam FM denk ik!

dat weet ik nog wel :)
heb je 'm boven je bed gehangen? :engel:

Lekker nummertje hoor Dob, op verkeerde been zetten de eerste 10 seconden, super! Wat is er mis met de samples? toch goed zo?

Arv

Origineel geplaatst door Dobre
dat weet ik nog wel :)
heb je 'm boven je bed gehangen? :engel:

Nope, sorry =( Hij staat tussen Turn up the Bass 4 :walker: en Everybody into the place van the Prodigy in.
Ook mooi plekkie toch ? :D

Origineel geplaatst door Arveyman
Lekker nummertje hoor Dob, op verkeerde been zetten de eerste 10 seconden, super! Wat is er mis met de samples? toch goed zo?

Arv

nee, er is ook niks mis met de samples!
hint naar medesampelaars: niet eindeloos editen en straktrekken, soms gewoon dat ding erin pleuren en je laten verassen :P

Origineel geplaatst door Skipsel
Nope, sorry =( Hij staat tussen Turn up the Bass 4 :walker: en Everybody into the place van the Prodigy in.
Ook mooi plekkie toch ? :D

ondankbare fans! ;{

Dit is niet echt helemaal mij ding maar ik vind het knap geproduceerd.

Origineel geplaatst door Dobre
nee, er is ook niks mis met de samples!
hint naar medesampelaars: niet eindeloos editen en straktrekken, soms gewoon dat ding erin pleuren en je laten verassen :P

Je brengt mij op ideeen !!!!!!!! in het begin moest ik echt wennen, maar het heeft echt iets die intro !!!!

Ik vind hem erg oke, maar moet erwel bij zeggen dat ik 5.53 net iets telang vind.

Deze stijl spreek me wel , hmm................... stoer heel stoer.............. :halleluja

Back