Altijd al willen weten hoe je Motif XS7 er van binnen uitziet?

O gaan we zo beginnen? Je kent me geeneens en me dan toch dom vinden.....lekker onderbouwd. En ja ik schroef dagelijks synths open ook al kosten ze een godsvermogen...wat zeg ik, ik kan zelfs synths bouwen zo dom ben ik nou......maar heel dapper hoor van je dat JIJ dat durft om zomaar je Motif open te maken.:okdan: Dat moeten we in de synthwiki plaatsen.:stupid
Sukkel.

Moeilijk hè lezen??? Ga jij effe lekker verder uitzoeken wat DE nut is,hahahaha.

En dan ben ik de sukkel,hahaha. Achja het is altijd iemand anders zijn fout..in de ogen van een gek is iedereen gek.Slaap lekkerrrrr

Maar nu ik toch reageer,even een snel cursus nederlands..

Pfff.. als het geen mensen zijn die zeiken over warez dan zijn het wel de grammatica rukkers die een thread verneuken....

Zet gewoon wat zinnigs neer man..

Bericht door een moderator:
En nu weer lief doen voor elkaar.:luv: Dank u!

Okeee

@ Furious als het niet zinnig is waarom verneuken mensen die hier toch niks zinnigs in zien,de thread met onzinnige opmerkingen..juist alleen maar om wat te zeiken te hebben..

now let's have fun again.

Meer foto's aub....

Meer foto's aub....

Hé Leuk!
Heb je meer foto's?:halleluja
Ik durf de mijne niet open te maken....

robbie
:doei:

wel ja joh, laat maar zien, altijd geinig een open synt.
ik heb al een paar keer het genoegen gehad een motiv van binnen te bekijken vanwege mankementen.
als je een echte pianist op de motiv laat spelen, dan vliegen de toetsen letterlijk om je oren.
niet te hard op rammen dus.
groeten,
jeroen

deze thread is alleen al nuttig om nog eens te kijken, nadat je een medeforumgebruiker hebt afgezeken, of je alle d's en dt's wel goed hebt gezet.
ik vind het contrast tussen de supersynth die alles kan en de analoge drumdoos mooi om te zien.

deze thread is alleen al nuttig om nog eens te kijken, nadat je een medeforumgebruiker hebt afgezeken, of je alle d's en dt's wel goed hebt gezet.
ik vind het contrast tussen de supersynth die alles kan en de analoge drumdoos mooi om te zien.

Nog een analoge drumdoos dan (die van mij) :D:

Attachments

• TR-909%20Inside.jpg
    TR-909%20Inside.jpg
    278,2 KB · Bekeken: 83
Bij mij doet de foto in de openingspost het helaas niet...

Maar ik kon me nog een soortgelijke topic herinneren voor opengemaakte synths, en heb 'm zojuist gevonden. Beetje laat, maar ach ;)

synthesizers inside

Back