Ik zit een beetje te dubben of ik 1 van deze apparaten aan zal schaffen... In december ongeveer een budget van 1000,- voor een synth en nu was mijn oog gevallen op de Waldorf blofeld synth van 800,-... maar ik vind de TI snow toch ook wel interessant ondanks dat ie maar 4 parts multitimbraal is. Misschien is er iemand die hele toffe of juist hele nare ervaringen heeft met 1 van deze apparaten. Of misschien een idee voor een heel andere synth voor dt budget. Thnx!
Btw, hij komt in een studio met een V-synth XT, AN1X, Novation D-station en veel softsynths waaronder Nexus, vanguard enz... en is bedoeld om dance in de breedste zin van het woord te maken, dus is dit een aanvulling of totally useless...
Btw, hij komt in een studio met een V-synth XT, AN1X, Novation D-station en veel softsynths waaronder Nexus, vanguard enz... en is bedoeld om dance in de breedste zin van het woord te maken, dus is dit een aanvulling of totally useless...
).
) en met die snow komt ie toch in de buurt van mijn budget, zit er wel iets overheen maar goed. De Blofeld is qua prijs gewoon gunstig en in de youtube filmpjes die ik gezien heb klinkt ie wel erg cool vind ik. Vandaar dat ik 'n beetje in dubio zit...

nieuwere va zijn toch stuk cleaner