Componenten Online Shop

HEXAGON

Gedeactiveerd account
Wat is de beste en goedkoopste met grootste aanbod aan componenten Onlineshop waar men ook als particulier kan aankopen waar men bvb geen 2.5e !! voor 1 wima cap durft vragen.

bij voorbaat dank

Elke shop die ik ken heeft zo zijn voordelen, maar er is geen enkele die ik ken die alles afdekt.

Ik koop zelf voornamelijk bij conrad, farnell, samenkopen.net, mda-elektronica, en alle winkels die ik vergeet en wat zich incidenteel voordoen.

edit: http://www.elektronica-online.nl/ heeft ook vanalles en nog wat en kan ook veel bestellen.

Laatst gewijzigd:
Een goeie vriend van me die buizen versterkers bouwt, struint gewoon het net af. Hij besteld gewoon van over de hele wereld. Laatst heeft hij uit tailand 150 wima caps laten komen voor 0,50(voor de hele partij) + 1,00 verzend. Hij zweert bij E-bay, maar soms ook bij van die on-line shops. Hangt er gewoon van af waar hij ze't goedkoopst vind. Laatst ook had hij siemens buizen voor 12,50 per stuk, die hij weer voor 115,- per stuk heeft doorverkocht.

veel van deze shops hebben wel weer een minimun order prijs

Small Bear, Banzai en Futurlec in ieder geval niet.

Mouser ook niet (maar wel relatief hoge verzendkosten). Digikey ook niet zover ik weet (maar daar heb ik nooit zelf besteld). Misschien Jameco nog wel?

In Nederland kun je voor veel dingen die Banzai verkoopt ook naar Newtone.

Conrad (hierboven ook genoemd) kent inderdaad wel een minimum-orderbedrag (20 euro).

Dick Best blijft ook een kei natuurlijk. Verduin heeft ook aardig wat audio.

Maar mijn ervaring is ook dat je vaak het beste even kunt zoeken (en dan wel de verschillende verzendkosten meerekenen natuurlijk) en je moet een beetje vooruit denken qua aantallen (nooit exact bestellen wat je nodig hebt, zeker wat betreft klein grut).

e-bay,e-bay,e-bay,e-bay,e-bay en'n beetje geduld+tijd om te zoeken

On-betrouwbaar,On-betrouwbaar,On-betrouwbaar,On-betrouwbaar,On-betrouwbaar....en vaak heb je dan niet in 1 keer alles plus verzendkosten,paypalkosten ebaykosten. Ebay is echt alleen handig als een exclusief of moeilijk te verkrijgen onderdeel zoekt. En dan nog moet je oppassen dat je niet wordt belazerd.

Nog wat stores Muco Amsterdam, Radio Rotor, Baco Army Goods, Reichelt, Farnell, Newtone, Tonefactory etc....

heb net me favo's verneukt maar ff googlen dan maar.:dubbel::okdan:

Pay pal kosten?? Nog nooit van gehoord.

Serieus niet Maarten? Als je iets koopt verkoopt via een PayPal rekening berekenen ze je daarvoor een bepaald percentage....daarom gebruik ik die gasten ook niet meer.

Serieus niet Maarten? Als je iets koopt verkoopt via een PayPal rekening berekenen ze je daarvoor een bepaald percentage....daarom gebruik ik die gasten ook niet meer.

Ik heb nog nooit kosten aan paypal hoeven te betalen,(Anders zou ik het ook minder graag gebruiken)
Sterker nog, het omzetten naar andere valuta is zelfs gratis!!
Mss krijg ik een VIP behandeling.;-)

groet,
Maarten

Misschien geld het dan alleen als je iets verkoopt....ik heb namelijk wel dingen via eBay verkocht en dan pakte die fuckers van PayPal toch wel wat hoor. En ik hou er niet zo van om ze rijk te maken. Het is geloof ik ook ooit wel eens in het nieuws geweest, maar pin me daar niet op vast.:P

Back