Even voorstellen: Stat-X

Stat-X

Maar das logisch
Hey mensen!

Ik ken synthforum al een paar jaar, maar ik heb er nooit echt actief opgezeten, afgelopen 1,5 jaar helemaal niet zelfs. Dit kwam omdat ik eigenlijk nog geen bal snapte van wat er hier allemaal geschreven werd. (adsr, ringmod, analoog, je kent het wel, die basis:z) Nu, zo'n kleine 2 jaar later heb ik die basis, gelukkig al wel een beetje onder de knie, en ben ik, denk ik dan, klaar om weer wat meer te leren via dit forum.:)

Mijn echte naam is Aron, ben 16 jaar (en hoop dat ik om m'n leeftijd op dit forum niet geminacht wordt) en maak nu al ongeveer 3 jaar "muziek". Ben begonnen met fruityloops, maar laatste tijd geef ik vooral de voorkeur aan cubase. Het soort herrie dat ik het meest produceer in m'n hokje is toch wel hardstyle, maar laatste tijd experimenteer ik steeds meer met andere stijlen. Verder heb ik ook niet echt een uitgebreide studio ofzo, hier is mijn kleine gearlistje:
-Audiophile 9624 Soundcard
-Acces Virus TI
-Roland E-16, verbonden met de midi in van de audiophile
-2 Kapotte oude brakmonitoren waardoor ik dus met m'n 2.1 setje zit:bekdicht:

Hele afgemaakte nummers van me zal je btw niet snel tegenkomen, omdat het probleem bij mij is dat het altijd maar bij een snippet blijft.:stupid

Dit was het denk wel, als er vragen zijn, PM ze maar gewoon ofzo.

Grtz,
Stat-X:doei:

welkom!

och, een hele nummer afmaken moet toch wel kunnen. al helemaal als je hardstijl maakt, toch? nja, je hebt wel een dikke virus, dus dat helpt wel. misschien wat meer experimenteren??

welkom!

och, een hele nummer afmaken moet toch wel kunnen. al helemaal als je hardstijl maakt, toch? nja, je hebt wel een dikke virus, dus dat helpt wel. misschien wat meer experimenteren??
Met experimenteren heeft het niets te maken, ben alleen na een paar keer luisteren van een snippet hem al zat. Kan wat zeggen over de tracks, misschien ook niet. Binnenkort maar eens een projectje uploaden:eureka:

Welkom! :okdan:

Ziet er goed uit: gear bij elkaar, synthese uitgezocht - ready to rock & roll! (maar andere genres mogen ook :engel: )

(leeftijd wordt trouwens niet geminacht, alleen gedrag ;) )

klopt ja, hardstyle is nooit het enigste.
misschien bedoelde ik dat wel met experimenteren. gewoon doen wat je zelf wil. dat opnemen, en delen met anderen. als hun zeggen dat je het wel goed doet, dan hoef je toch niet bij de snippets te blijven, toch?

remember to funk it out! 8>

Back