Boss DR-55

Status
Please reply by conversation.
Tering die prijzen!!! 101 euro en 155 pond.....dan heb ik nog mazzel gehad met de mijne...ook via ebay voor 75 euro incl. verzenden vanuit de UK.:okdan:

Ja wie zou dat willen doen??? Zo'n pcb fabriceren. Ik zit er aan te denken om er een kloon van te maken... Ze zijn echt zeer moeilijk te verkrijgen en klninken toch wel heeeeeeel erg bruut.

Even omhoog schoppen dees.......kom op nou met die dr 55's die jullie hebben klinken ruk........:D ik wil er wat moois meedoen:verkoght:

kheb hier nog wel een soundmaster liggen die het niet doet,is toch zo'n dr55 kloon

kheb hier nog wel een soundmaster liggen die het niet doet,is toch zo'n dr55 kloon

Ze lijken op elkaar maar zijn geen kloons...meer broertje en zusje....is trouwens nog steeds de vraag wie eerder geboren werdt..de Dr of de Sr....
Er doen verhalen de ronde dat Soundmaster eerder was en die engineer is toen overgestapt naar Roland en heeft toen het ontwerp meegenomen, zoiets staat me bij......
maar een kapotte SR heb ik al hier liggen:stupid...zelf ooit eens vakkundig
vermoord;{ maar :bekdicht: hoor.....

maar wat werkt er niet aan?

Er komt nog wel wat bij die knoppen te staan zodat je niet steeds alles hoeft uit te proberen voordat je weet wat het doet :D

Er staat nu een Dr55 hier op het forum te koop...die gast wil er 170 euro voor hebben...whahahahhahahahaaaa daar maak ik wel 4 klonen voor:okdan: wat een gast.8o)

Prijs valt mee als die heel mooi en compleet is,
maar ik heb het nodige reeds bij de hand.

deze mag dus op :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back