[Track]Iets kalmer? (neen, geen acid)

oli303

Ouwe rot
De laatste dagen is er hier precies wat te veel acid gepost, oa. ook door mij...
Voor alle duidelijk, ik maak dus niet alleen minimale dozekes-acid. Niet dat ik acid niet leuk vind om mij mee af te reageren...

Dit is een rustiger iets :
http://www.belgiummp3.be/mp3/NecroSaro/Something_Familiar.mp3

Misschien gaan sommigen de ietwat opzettelijke verfrommelde structuren her en der iets minder kunnen appreciƫren, maar dat is ieder zen goesting natuurlijk. Ik had daar enige bedoeling mee, maar ik weet niet echt of het er goed uitkomt...
Enfin, beluister het volgens je eigen gehoor. En geef misschien een meninkje aan een eenzame nerd ;) zijn trackje (grapje hee) ...

ok,

ik had dit gisteren-avond gepost, maar ik denk dat er weinigen deze post hebben gelezen voor de database-migratie aangezien ik niet echt respons heb gehad...
Sorry, dat ik effe mijn thread terug naar de front-pagina push, maar ik denk dat ik hem op een ongelukkig uur heb gepost.

Deze track is iets dat ik al twee jaar geleden gemaakt heb, maar ik vond het toch cool om eens te posten en het strenge oordeel v/d DSF'ers te aanhoren.

hmm.. 8.00 net op werk, maar ik zal je track is analyseren! >:|

Het synthmelodietje aan het begin (stopt na 1.23s) vind ik nix! De synth daarna (begint bij 1,30) is veel mooier.. Nog meer verschillende geluiden in het ritme zou misschien een aanrader zijn?

In het kort wel aardige track, maar dat synthje in het begin (komt later in de track weer terug) is niet zo.. IMO!

gr.
Arv

Back