LP met test-tonen

olafmol

[EXPANSIONS]
wie oh wie heeft of weet er hier een (goede-kwaliteit) LP met daarop allemaal van die test-tonen ed..... ik ben op zoek naar vinyl-opnames van sinus sweeps...... help me out!

Olaf

Ik wel met allemaal wind/storm gluiden maar ik denk dat jij HiFi test LP,s bedoeld ?

hehe..nope...dat deed ik ergens rond 1988 ofzo ;)

nee ik heb goede opnames van sinus sweeps nodig voor het maken van impulse responses van vinyl..... kan je natuurlijk zelf laten doen maar als het al een keer gedaan is, des te beter! dus ik begrijp dat jij van die hifi test LP's hebt? zo ja, kan je dan met een goed element/naald en preamp en soundcard een paar opnames maken van die sinus-sweeps? bij voorkeur op 24 bits..

Olaf

Vet!

nope, het gaat me juist om de vinyl versies

Olaf

Ja die heb ik

Ja die heb ik

Yep ik heb twee orginele philips test platen , met sweeps fase's , euh tracking van de naald euh meer van dat soort gerei. Ook heb ik twee uiterst proffesionele audio cd's (zeer lage Jitter zoals SACD's ) Deze cd's heb ik bij het boek Checkpoint Audio gekregen .Dit boek is tevens echt een aanader voor audio / geluids techneuten , het boek is geschreven door Eelco Grim een leraar van mij zie ook : www.fairytapes.nl met vriendelijke groeten LecZ

Back